GhostGoose Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Som overskriften sier lurer jeg på om hvor mye morro man kan ha med en 70' Kadett. Skulle kjøpe 200sx, men det var bare ville fantasier i og med at den koster skjorta. Hadde det vært en god ide med en kadett som bruksbil/morrobil? Blir førstebilen så jeg håper det ikke er FOR mye krøll og mekking. Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 70 Kadett C? De kom vel ikke så tidlig? I alle fall en super førstebil. Jeg har en 69 B, og den går og går. Litt lite med 1,1 da men. Få tak i en C Kadett og putt nedi en 2 liter så har du leketøy. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Tenkte fra 70' og utover da. Hadde også planer om å sette i noe morsomt fra http://www.jhs-motorsport.no/pro-kadc.shtml etterhvert, kanskje en V6 hihi. Bilen ser jo såå nydelig ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Er det ingen fler som har noen tips eller synspunkter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Ja, du er syk i hodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by GhostGoose Som overskriften sier lurer jeg på om hvor mye morro man kan ha med en 70' Kadett. Skulle kjøpe 200sx, men det var bare ville fantasier i og med at den koster skjorta. Hadde det vært en god ide med en kadett som bruksbil/morrobil? Blir førstebilen så jeg håper det ikke er FOR mye krøll og mekking. Takker for alle svar. Hadde du spurt meg så hadde jeg tatt kadetten med en gang !! Det er en av de tøffeste bilene jeg vet om !!:D Den ser helt rå ut, glimrende sladde bil ! (sveise apperat er veldig kjekt =) ) Virker også som de går rimelig lenge oxo.. hadde en kamerat som kjørte en med 1200 og sveisa bakaksling =) den gikk greit egnetlig, hvertfall sidelengs =) Skulle kjøpe en kadett som var helt lik den på bildet.. men av visse grunner ble det ikke sånn så kjører rundt i en golf mk1 1979 mod... :rolleyes: Innmari tøff hvertfall ! det er min mening :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Ein lærer som jeg har hatt, trøkka nå en 2.8 granadamotor oppi ein kadett c, 73-79 modell... :) Har motoren, men ikkje bilen eg :( Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 det måtte være fryktelig lurt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 fet bil med 386 suge hk og forgasser og selvsagt rein opel motor med kun opel deler, bilen har bare gått og gått siden 1993 kunne benket mer sikkert men benker sluttet der Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Lethal Hadde du spurt meg så hadde jeg tatt kadetten med en gang !! Det er en av de tøffeste bilene jeg vet om !!:D Den ser helt rå ut, glimrende sladde bil ! (sveise apperat er veldig kjekt =) ) Virker også som de går rimelig lenge oxo.. hadde en kamerat som kjørte en med 1200 og sveisa bakaksling =) den gikk greit egnetlig, hvertfall sidelengs =) Skulle kjøpe en kadett som var helt lik den på bildet.. men av visse grunner ble det ikke sånn så kjører rundt i en golf mk1 1979 mod... :rolleyes: Innmari tøff hvertfall ! det er min mening :D Hvem sin kadett er det ? Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Leiter etter en kadett c coupe selv jeg. Syntes det er nydelige biler Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Kadett'en er genial som første bil. Går jo ikke så fælt m org. 1200 motor, men den tåler sinnsykt mye juling. Prøvde å drepe min før den skulle på hogger'n...mye morro men den gikk fortsatt når jeg leverte den. Lett og mekke på disse bilene, og med litt hjul og senking så har du en tøff og (snart) moderne klassiker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 ...uhm glemte jeg og si at det jo geniale slædde biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 og for ikke å glemme, billig forsikring........ En kamerat satt i en trimmet Fiat 2,0l TC med 5 trinns girkasse oppi en slik.Gikk som et skremt troll Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Så gjenstår det å finne en da. Har funnet en orginal gte på autodb.no men vet ikke om denne er noe tess. Orker ikke å dra langt for noe tull liksom. Her er mailen jeg fikk av han: Er Kadetten solgt enda? Er det mye rust på den? <--spurte jeg om han svarte: bilen er ennå til salgs. en dørhengsle som må sveisest et rusthull inne i døråpningen på passasjersiden noe overflaterust i motorrom og bagasjerommet. sjeivt panser + frontstykket trenger noe retting. giropphenget må byggest om p.g.a. grikassen tar så vidt oppi gulvet. bakakslinga må overhalest.(lagerlyd). 2l max 120 hk. felgene på bildet følger ikke med. Link til bilen Hva syntes dere? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg