GGGolf Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Sinksprayen fra biltema..... er den god?? noken naboer skryt veldig av den!!! men eg har jo hørt både + og - med biltema produkt!!! og når eg først lager ett inlegg.... Eg skal tectylere i påsken!!! korleis er framgangsmåten?? vaske SKINANDES reint eller??? skal eg fjerne den understelsmassen som er der fra før og kor mykje skal eg tectykere?? ini sjermane og alt sammen?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg ville pusset ned hvis du mistenker rust og slikt. Deretter malt rimelig tykt på med rustgrunning og svart emaljelakk. Deretter smurt tectyl på. evt må du fjerne rust først da. Dette er hvordan jeg ville gjort det, og fått det noenlunde holdbart. Finnes mange andre tips som er mer proffe gjerne.Vet ikke hvilke bil det er da. kan jo selvfølgelig sandblåse og sprøyte ny lakk og tectylere.. men vet ikke om holdbarheten er bedre. men litt bedre finish blir det jo. Ville også spandert å behandle alle hulrom. Sinksprayen på biltema syntes iallefall jeg fungerer greit. Men ville aldri brukt lakk/grunning derfra.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 m'm tips for rust prob: ROTERENDE STÅLBØRSTE FOR VINKELSLIPER FRA BILTEMA(:knob: BRUK VERNE UTSTYR,BRILLER MASKE ELLER LIGN!!!!!) SÅ SINKSPRAYEN FRA BILTEMA,SÅ TECTYL,EV LAKK FØR DU TECTYLERER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Mye bedre å bruke owatrol enn zink-spray, owatrol stopper rust, og hindrer at den kommer tilbake. I tillegg er den myk, så den vil tåle påkjenninger bedre. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Sink sprayen fra biltema syns jeg er noe skit. Begynte å ruste etter en uke. Men da lakkerte jeg ikke noe oppå det igjen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Rust bullet, smør på 2 lag og laker over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Rust bullet, smør på 2 lag og laker over. Jepp. Det er ordentlig saker. Kjøpte meg 2 liter i vinter! Kjempe fornøyd. Dyrt, men :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg