staverh Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Bakaksling til kadett c , Skal ha med sperre , hva anbefales ? også avhengi av samme bolt sirkel ! Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 manta gsi aksel? kanskje litt brei men hørt om folk som har kortet inn bakaksel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg skal ha gsi aksel på min. Tror det skal gå greit. :P Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 blir for brei Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 kadett c 1600 aksel, ascona a aksel eller volvo 240 om du vil legge litt arbeid i det.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 LMS skrev: blir for brei Åssen vet du det? Jeg har fått beskjed at det går og jeg da :S 7 cm for brei burde gå fint med litt bredding og voldsom innpress ;) Blir en liten sveise jobb bare. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Prøv å få taki Kadett c 1,6 bakaksel, overhal den å stikk innom: http://www.stigkristianssonbilab.se og kjøp deg en diffspærre.. Koste "bare" 12 000.- for klumpen :) Vetikke ka den e god for da? 300hk++? XXXnm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det er jo ascona a aksel jeg har nå . den sperrer jo ikke !!! skal den det ?? volvo 240 aksel vet jeg går med mye jobb ja :) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 jeg har volvo 240 aksling som er innkorta med sperre Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 nei ascona a akselen skal ikke sperre. men du kan få tak i ei sperre til den. passer over fra manta gsi akselen tror jeg :) eller kan du høre rundt om.. men ska du kjøp nytt er sånt DYRT! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitjo Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 GSI sperra passer i Ascona A akslingen ja. Men kanskje du må skimse litt pga annen utveksling... Evt så har jo Esab god sperrer. Billige også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 manta sperra må shmises 3mm(mener jeg) mellom kronhjul og lsd klump, også må det hele skimses i forhold til pinjongen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 -Supraguy- skrev: Åssen vet du det? Jeg har fått beskjed at det går og jeg da :S 7 cm for brei burde gå fint med litt bredding og voldsom innpress ;) Blir en liten sveise jobb bare. den er 5 cm bredere på hver side Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 opelragger skrev: den er 5 cm bredere på hver side Jaja, nå gsi akselen nesten på kadetten ;) Gikk tom for sveisetråd. Var ikke noe problem. Passa fint den :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg