Gå til innhold

240 option koder?

Ranger emnet

GlennK

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en link til kodene for hvilke options 240 er levert med?

Jeg hadde en databok med disse opplysningene en gang, men hvor er ting når man skal ha de? :shake

En link eller en oversikt over kodene hadde vært supert!

Bilen jeg lurer på er forresten en '84 modell.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dette er bare chassis kodene.

Disse er sammensatt med chassis produksjons nummeret til fabrikken. Da får man det som vi har som chassis nummer på bilen.

Det jeg er ute etter er opsjons kodene, de som forteller hvilket interiør, bakaksel, bremser osv osv som en bil er levert med. Sitter baki bilen, ved bakluke/kuffertlokk.

Det er en kode som består av 6 siffer/bokstaver, som heter opsjon, det er DISSE kodene jeg er ute etter.

Det med brems, clutch, gir, forgasser, dynamo osv osv er greit, det er bare opsjons listen jeg er på jakt etter.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dette er bare chassis kodene.

Disse er sammensatt med chassis produksjons nummeret til fabrikken. Da får man det som vi har som chassis nummer på bilen.

Det jeg er ute etter er opsjons kodene, de som forteller hvilket interiør, bakaksel, bremser osv osv som en bil er levert med. Sitter baki bilen, ved bakluke/kuffertlokk.

Det er en kode som består av 6 siffer/bokstaver, som heter opsjon, det er DISSE kodene jeg er ute etter.

Det med brems, clutch, gir, forgasser, dynamo osv osv er greit, det er bare opsjons listen jeg er på jakt etter.

Glenn

jeg har hatt det en gang skal se om jeg ka finne det jeg.

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en link til kodene for hvilke options 240 er levert med?

Jeg hadde en databok med disse opplysningene en gang, men hvor er ting når man skal ha de? :shake

En link eller en oversikt over kodene hadde vært supert!

Bilen jeg lurer på er forresten en '84 modell.

Glenn

http://volvo240.dk/main.asp?f=60

kos deg!

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror du ikke vi har vært der?

Og tror du kodene står der da? http://volvo240.dk/main.asp?f=121

Får høre med Isbergs på Økern når jeg er innom i morgen formiddag og henter meg noen deler til sidespeilene.

Men takk for innspill til dere alle som forsøkte å hjelpe!

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har vi vært på Isbergs, som ikke fant kodene i bøkene sine...

Alt på det merket var forklart med hvilke tall som betydde hva, men IKKE den opsjons koden som består av 6 siffer. :(

Får vel skrive et brev til Volvo Personvagnar AB og spørre om de har noe info vedr. dette da.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider