padl_76 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hei. Eg skal importere meg ein 406 2,2 hdi frå Tyskland. Så var det ein kar som meinte at, når ein importerte ein bil var en fritatt frå å betale omregistreringsavgiften. Noken som veit noke om dette?? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Se http://www.toll.no eller kontakt tollvesenet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hei.Eg skal importere meg ein 406 2,2 hdi frå Tyskland. Så var det ein kar som meinte at, når ein importerte ein bil var en fritatt frå å betale omregistreringsavgiften. Noken som veit noke om dette?? Takk Hei! Har sendt deg en PM angående 406. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er ikke omregisteringsavgift ved nyregistering, nei. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg