Gå til innhold

når kom katalysator?

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

når kom katalysator standard i golf 1.8?? har ein 88modell..... og det ligg ei extra "pølse" under utenom dei to lydpottene... satser på at detteer kat`en og berre å fjerne den??:)?

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,nei.... eg berre har hørt og opplevd andre bila der dette er gjort, derfor eg lurte på det med min golf! og viss der virkelig er meir å hente så gjer eg det. men du har aldri hatt noken problem med katalysatoren....men prøv å ta den av da. blir sikkert litt meir botndrag då!!! var vertfall slik i dei andre bilene eg har prøvd!

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt fjerne kat. Fordi etter en 100k på telleren, har ikkje den stakkars kat. noe funksjon.. å det er fakta.. dermed er d bare å fjerne den.. Du henter kanshe ikke så mye, men den er no borte fra systemet i allefall.. Den blir EU godkjent uten kat. D eneste dem gjør er å måle utslipp`s verdien.. og sia kat. ikje har noe funksjon etter 100k. går du glatt gjennom testen med god margin.. Å dæm e ikje pålagt å c etter kat. å det gjør dæm heller ikje..! :)

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikje finn på å kakke kat. Det lager bare en slags blekk lyd når du kjøre + at det blir en slags virvel strøm gjennom den, som skaper friksjon, dermed en slags skrangle lyd.. :) Fjern den og sett raka røret :) Men smak og behag.. :)

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider