suoermann Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hei.. Natt til søndag så var jeg på kino i fredikstad, (lange flate baller forrrestn.. driiitbra film..) og når jeg kom ut fra kinoen så jeg en polti bil forran bilen min en mondeo 94 glx. og gikk rundt og lysa på den. når jeg kom sa han at det har vært innbrudd i den.. javel tenkte jeg og gikk for og se hva som var borte... ingen ting faktisk!! men forsterkeren min var dratt ned fra veggen lå på gulvet.. for det var et vitne som kom og skulle se på tidstabeller på kirka, parkerte der forresten.. og når ho kom så løp J..... uten å få me seg noe.. hehe. flaks i uflaks vil jeg si.. vi fant en sy saks faktisk baki bilen. hehe for han har klippa phono kabelen min.. så også han hadde prøvd og klippe ta strømkabelen og.. me sysaksa!! :fingers: hehe var bare av isolert litt.. men det som er saken er at når vi kom så var vinduet nede forran på bilen min me elektrisk heis.. hmmm.. trudde den var knust jeg men bare satt inn tenninga og kjørte det opp.. defor lurer jeg på on noen vet hvordan han klarte og få ned vinduet..???:confused: han må ha krabba inn gjennom vinduet og drevi fra baksetet (det er en stasjonsvogn.) for alarmen gikk nemlig ikke.. sorry hvis det blir litt tungt og lese for har det ganske travelt se.. men håper noen har noen gode ideer på hvordan dem kan ha klart det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hei.. Natt til søndag så var jeg på kino i fredikstad, (lange flate baller forrrestn.. driiitbra film..) og når jeg kom ut fra kinoen så jeg en polti bil forran bilen min en mondeo 94 glx. og gikk rundt og lysa på den. når jeg kom sa han at det har vært innbrudd i den.. javel tenkte jeg og gikk for og se hva som var borte... ingen ting faktisk!! men forsterkeren min var dratt ned fra veggen lå på gulvet.. for det var et vitne som kom og skulle se på tidstabeller på kirka, parkerte der forresten.. og når ho kom så løp J..... uten å få me seg noe.. hehe. flaks i uflaks vil jeg si.. vi fant en sy saks faktisk baki bilen. hehe for han har klippa phono kabelen min.. så også han hadde prøvd og klippe ta strømkabelen og.. me sysaksa!! :fingers: hehe var bare av isolert litt.. men det som er saken er at når vi kom så var vinduet nede forran på bilen min me elektrisk heis.. hmmm.. trudde den var knust jeg men bare satt inn tenninga og kjørte det opp.. defor lurer jeg på on noen vet hvordan han klarte og få ned vinduet..???:confused: han må ha krabba inn gjennom vinduet og drevi fra baksetet (det er en stasjonsvogn.) for alarmen gikk nemlig ikke.. sorry hvis det blir litt tungt og lese for har det ganske travelt se.. men håper noen har noen gode ideer på hvordan dem kan ha klart det.. Har hørt om noen vinduer som kan presses ned, er jo bare en motor som driver det opp og ned. Men har faktisk aldri prøvd å gjøre det sjøl.. Men her ser man jo hvor greit det er med kupesensor også :) Surt at du fikk innbrudd, men godt at det ikke ble værre :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har hørt om noen vinduer som kan presses ned, er jo bare en motor som driver det opp og ned. Men har faktisk aldri prøvd å gjøre det sjøl..Men her ser man jo hvor greit det er med kupesensor også :) Surt at du fikk innbrudd, men godt at det ikke ble værre :) hehe ja flaks i uflaks... snakka me onkelen min som jobber på ford i mysen. har trudde dem kan ha brukt en sugekopp eller noe og pressa det ned han og.. men har aldri hørt om det før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har du el-heis, så lar det seg ikke gjøre å presse ned ruta, uten å ødelegge mekanikken. Det er 90 graders utveksling på heismotoren, og den greier du ikke vri rundt med tang engang. Er heisen i orden, så er det ikke den veien de kom inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har du el-heis, så lar det seg ikke gjøre å presse ned ruta, uten å ødelegge mekanikken. Det er 90 graders utveksling på heismotoren, og den greier du ikke vri rundt med tang engang. Er heisen i orden, så er det ikke den veien de kom inn. hehe er rart ruta var nede når jeg kom ut fra kinoen da?? det var inn der han kom inn... husker også godt at jeg heisa opp vinduet før vi gikk og så har ikke glemt det heller.. hmmm trur jeg forblir et mysterium hvordan han har fått den ned!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hehe, hvis du skrur fra hverandre dørheisen, så skjønner du hva jeg mener. Det lar seg ikke gjøre uten å enten bruke knappen innenfra, eller ødelegge mekanikken. Jeg holder en knapp på at du glemte å heise den opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hehe, hvis du skrur fra hverandre dørheisen, så skjønner du hva jeg mener. Det lar seg ikke gjøre uten å enten bruke knappen innenfra, eller ødelegge mekanikken. Jeg holder en knapp på at du glemte å heise den opp :) hehe ja jeg om men jeg husker så godt at jeg heisa den opp fordi den er litt tråd den siste betan se.. så da må jeg hjelpe til me hånda og det sa de som var me meg og at jeg gjorde før vi gikk fra bilen så er nok ikke det heller se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Du har nok glemt vinduet nede. Hvis noen hadde presset vinduet ned, hadde motoren blitt ødelagt,så da hadde du aldri fått kjørt det opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Du har nok glemt vinduet nede. Hvis noen hadde presset vinduet ned, hadde motoren blitt ødelagt,så da hadde du aldri fått kjørt det opp igjen nei har ikke glemt det.. prøvde her hjemme og kjøre ned vinduet 3 cm så jeg fikk fingrene mellom så prøvde jeg å presse det ned.. det gikk fakisk, så blir vel til at jeg bytter heisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Da hadde nok jeg nok bytta den ja. da går det ikke lenge før den ikke virker i heile tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Da hadde nok jeg nok bytta den ja. da går det ikke lenge før den ikke virker i heile tatt hehe ja kommer til og bytte den.. hadde gjort det før hadde jeg vist detta men.. de tok forresten en lader til båt som lå baki.. 12tusen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg