240 V8 POWER Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 La ut en tråd om denne for lenge siden men den ser ut til å ha blitt borte så lager en ny med litt mer oppdatering........ bilen er altså en 1959 modell PV544 den har gått 6500mil og hatt en eier målet er å få den slik den var da den trilla ut av fabrikken i niogfemti. all rust er nå borte og ei skikkelig sparkel kake er fjernet og skifta ut med plåt og diverse oppretting. 4 nye skjermer og helt nytt interiør. :phatyo bilen da jeg fikk den: rimelig rustent..... disse koster faktisk 20000,- fra jørgenrud.. sykt.. jeg har ikke gitt det for å si det sånn sånn står den idag, begynt å pusse den blank for ny grunning og lakk, rusta er borte. mer oppdateringer kommer etterhvert som ting skjer Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 det blir fett du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hehe jaja... Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Dette blir cruisebilen på godværsdager eller? ahh.. den som hadde hatt plass og penger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 blir bra dette her! blir nok et PV prosjekt på meg også etterhvert. Men er nok jobb og bygge opp etterfølgern ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg