Gå til innhold

Nytt forum for photoshopping?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Etterhvert som forumet øker i størrelse, øker også antallet poster hvor folk maser om Photoshopmodding av alle mulige biler. Dette havner vanligvis under Off-topic, der det faktisk også popper opp interessante poster med jevne mellomrom. Og som om det ikke var vanskelig nok fra før, så ble det faktisk enda verre å finne de med alle disse photoshop-greiene over alt.

Nå sier jeg ikke at det er noe galt med disse postene, men siden det er så mange av de så fortjener de kanskje en egen plass på forumet?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Absolutt for det. Kryr jo av de kjipe topicene, og folk starter jo nesten ny topic for hvert bilde som skal moddes.

Enten nytt forum for det, eller slett/forby topicene!

opp med et photoshop forum og så kan jo de postene som har med photoshoping flyttes over til det nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja til photoshop forum!!! er en veldig billig måte og sjekke hva du vil ha av styling ol.

ta f.eks bilen min, er ikke så mange 100nx her i norge, og de fleste er org. og når jeg da er på utkikk etter styling, så tro meg, lete masse!!! og da ere kjekt m de kara som kan tinga sine i adobe..!!!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=11971

ganske fornøyd jeg:)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Etter mye om og men fikk vi jo Hobbyforumet, men det er ikke mye i bruk... Så mitt forslag er da å dele opp til Photoshop, RC, Bilspill osv under "Hobbyforum", slik bilmerkene er delt opp i typer.

Slettes ikke dumt! Da får vi bort all modde etterspørselen fra de andre forumene! (Sier jeg.. :rolleyes: )

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Etter mye om og men fikk vi jo Hobbyforumet, men det er ikke mye i bruk... Så mitt forslag er da å dele opp til Photoshop, RC, Bilspill osv under "Hobbyforum", slik bilmerkene er delt opp i typer.

de bør være der som egne, for det om en "kategori" ikke er så veldig aktiv kan den jo gjerne stå alene ! Og at det kommer et forum for photoshopmodding og kanskje samferdselspolitikk/bilpolitikk :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...