Awex Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Etterhvert som forumet øker i størrelse, øker også antallet poster hvor folk maser om Photoshopmodding av alle mulige biler. Dette havner vanligvis under Off-topic, der det faktisk også popper opp interessante poster med jevne mellomrom. Og som om det ikke var vanskelig nok fra før, så ble det faktisk enda verre å finne de med alle disse photoshop-greiene over alt. Nå sier jeg ikke at det er noe galt med disse postene, men siden det er så mange av de så fortjener de kanskje en egen plass på forumet? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Enig! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Det hadde vert fint! Fått samlet all moddinga på et sted hvor vi kan gå inn og få ideer til modding og slikt! Ja til modde forum! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Ja til ModdeForum! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Absolutt for det. Kryr jo av de kjipe topicene, og folk starter jo nesten ny topic for hvert bilde som skal moddes. Enten nytt forum for det, eller slett/forby topicene! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by triggerhappy Absolutt for det. Kryr jo av de kjipe topicene, og folk starter jo nesten ny topic for hvert bilde som skal moddes. Enten nytt forum for det, eller slett/forby topicene! opp med et photoshop forum og så kan jo de postene som har med photoshoping flyttes over til det nye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 ja til photoshop forum!!! er en veldig billig måte og sjekke hva du vil ha av styling ol. ta f.eks bilen min, er ikke så mange 100nx her i norge, og de fleste er org. og når jeg da er på utkikk etter styling, så tro meg, lete masse!!! og da ere kjekt m de kara som kan tinga sine i adobe..!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=11971 ganske fornøyd jeg:) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Enig med alle her :D Det burde bli satt opp et eget område for photoshopping... Edit: Hørte jeg noen si ordet "Poll" ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Enig med alle her :D Det burde bli satt opp et eget område for photoshopping... Edit: Hørte jeg noen si ordet "Poll" ?? det er så fornuftigt at det trengs ikke en poll !! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Kanskje sant det ja... Kan jo umulig være noe særlig mange som er imot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg stemmer for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Etter mye om og men fikk vi jo Hobbyforumet, men det er ikke mye i bruk... Så mitt forslag er da å dele opp til Photoshop, RC, Bilspill osv under "Hobbyforum", slik bilmerkene er delt opp i typer. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by famir Etter mye om og men fikk vi jo Hobbyforumet, men det er ikke mye i bruk... Så mitt forslag er da å dele opp til Photoshop, RC, Bilspill osv under "Hobbyforum", slik bilmerkene er delt opp i typer. Slettes ikke dumt! Da får vi bort all modde etterspørselen fra de andre forumene! (Sier jeg.. :rolleyes: ) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by famir Etter mye om og men fikk vi jo Hobbyforumet, men det er ikke mye i bruk... Så mitt forslag er da å dele opp til Photoshop, RC, Bilspill osv under "Hobbyforum", slik bilmerkene er delt opp i typer. de bør være der som egne, for det om en "kategori" ikke er så veldig aktiv kan den jo gjerne stå alene ! Og at det kommer et forum for photoshopmodding og kanskje samferdselspolitikk/bilpolitikk :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Enig.. syns det burde bli satt opp et moddeforum.. er vel ikke så vanskelig og ordne det vil jeg tro... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg