ManiaCoupe Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 De fleste av oss prøver gjerne felger og div i psp før vi kjøper. Da det er også greit å legge dette ut for å få respons..... John ManiaC Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Skjer det noe? kommer det opp ett eget forum eller? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Hva skjer angående et eget photoshop forum. Nå har begynt og prøve og lære meg denna dritten,og tok et søk på forumet om photoshop og fikk opp 10 sider med photoshop ting og tang. En god ide og starte opp en sånn del tror jeg. Bumper den opp igjen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 tar litt tid for meg å gå igjennom alle nye tråder og poster dag for dag... men ja....ser det er stor interesse for dette tema, og har nå opprettet et eget forum til dette.. du finner det her: http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?s=&forumid=564 jeg skal prøve å få flyttet de andre trådene om emne inn i dette forumet så det blir samlet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Hurra! hapyhappy Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 weeeheee:dude: hapyhappy onfiredevi kiddie birthday yodude spamspam Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg