RuuDpus Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Heisann! Dette har egentlig ikke noe med forumet å gjølre, men dere vet det nok, for det gjelder anlegget jeg har på rommet... Har akkurat satt på 5.1 istedenfor 2.1 på forsterkeren og hatt det noen dager, og det funka kjempe bra... Men når jeg skulle spille i dag så var det klikk.... når jeg skrudde opp litt volum så svikter forsterkeren, og det er bare den aktive basskassa som spiller... Hva kan årsaken være? har såklart klart å sperre luftinntaket på forsterkeren et sted, men trodde ikke det skulle ha SÅ mye å si... noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette, eller noen idèer om hva som kan være galt? Dette skjer enten jeg spiller fra cd, dvd, tv, pc eller hva enn jeg spiller fra.... Takk for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hørtes rart ut egentlig. den skal normalt ikke klikke om den ikke går varm eller er kortsluttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 den var veldig varm liksom og hadde ikke fått luft de siste dagene den har spilt... kanskje det funker i mårra, når den har stått å kjøla seg ned:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Du kan prøve å skru av "topplokket" og spille opp. Evt sette på en bord-vifte. Hvis dette hjelper er det i allefall garantert at du har et varme problem! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 den funka fint når den fikk kjølt seg ned;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 DU må være snill med elektronikken din! Mykje lys og mykje varme er ikke nødvendigvis alltid så bra! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg