Gå til innhold

jeg driv å lakke en moddel bil.. mn blir prikker i den!

Ranger emnet

MGR

Anbefalte innlegg

jeg viste ikke om den her skulle ligge her el på hobbyforum men la den her.. jeg driv å lakke en moddel bil.. mn blir prikker i den! noen som vet hva som er galt? er akk som appelsinhud elns.. ikke helt mn.. ser ut som sandpapir..:S hjelp?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det.. takk:) men viste ikke hva jeg sku ha som tittel. skal prøve.. men er steike ikke lett men.. men ang spørsmålet mitt.. så har jeg ikke grunning.. mn går det viss jeg pusser av lakken liksom.. med fint papir.. funker det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytta tråden din jeg. :) Men finn på en GOD tittel neste gang! Var nesten så jeg sletta tråden pga elendig topic. Og ikke skriv sms-språk eller dialekt på bilforumet.net.

Tåpelig å klage på dialekt altså....... det andre er jeg enig i men dialekt er da normalt.... blir det samme som att sjefen din skulle bedt deg om å slutte å snakke med dialekt om du hadde en......

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du alt av ord og utrykk som er i hele norges dialekter? Jeg plages ofte når jeg leser innlegg fra enkelte folk som skriver dialekt.. Det er helt normalt at folk skriver bokmål.. Det gjør dem/har gjort på skolen, så ikke sammenlign det med at sjefen din ber deg om å slutte å snakke dialekt..

Over til topic; Kjøp deg primer! Det er ikke dyrt og det kan ha mye å si. Har du forresten pusset ned helt til metallet og vasket med noe? Som silikonfjærner..

Det kan være det at lakken reagerer med noe..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brille2k: Je veit å'n Mort1n æ fra å kæn tala minst like bredt som'n, men sjøl så kæn je itte førrdra nær samer og ændre folkeslag skriv så dom itte sjøl veit å dom ha køle ner på pappiret. Dæ ser je går att mange steller att dom rett å slett itte få svar, men svar på tiltale. Prøv å stapp en danske og en sunnmøring i baki samma bilen å lås att dørom. Dæ kæn bli en lang kveld. :D Takk for meg.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brille2k: Je veit å'n Mort1n æ fra å kæn tala minst like bredt som'n, men sjøl så kæn je itte førrdra nær samer og ændre folkeslag skriv så dom itte sjøl veit å dom ha køle ner på pappiret. Dæ ser je går att mange steller att dom rett å slett itte få svar, men svar på tiltale. Prøv å stapp en danske og en sunnmøring i baki samma bilen å lås att dørom. Dæ kæn bli en lang kveld. :D Takk for meg.

haha.. noen som kan å prate jo:) men skjønner at det ikke er så gunnstig for andre å prate hedmarking men. hehe.. dommeste som fins er folk som prøve å prate hedmarking.. høres så jævlig domt ut!.. haha.. men skal kjøpe grunning i mårra tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider