Gå til innhold

vingebil og pris

totte88

Anbefalte innlegg

hei,

hva koster det egentlig for en nogenlunde grei vingebil som er passe orginal??

har kun sedd de her overtrimmete bilene me 450 -500 hk å de koster jo me en gang flesk!

så hva er egentli prisen på disse og hvordan blir da utstyret?

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ja dette var vel egentlig ganske mye synes jeg personlig! men er vel kanskje som sagt ett samlerobjekt!.. da regner du vel med at den er i perfekt stand jah?? og de vil kanskje stige i pris når årene går?

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men fan.. har lyst på en slik bil.. DIGGER de overmye:P synd fadern har noe han skal ha sagt når jeg skal kjøpe bil.. med tanke på at jeg bor hjemme å at dette blir min førstebil!! men med nok mas og diskutering så fårjeg til alt!

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp en sierra 3dørs og bygg den om til vingebil da. Da får du utseende uten å ødelegge følelsen med forsikring som koster flesk. Så kan du heller sikte høyere når du blir eldre og har mer kjøreerfaring :)

Helt enig der. Start heller litt mindere og trim deg oppover. Og når du blir eldere og har mere erfaring kan du kjøpe deg cossi. Men synes også 150 var litt dyrt. Har funnet MANGE som er "rellativt" strøkene til 100+. Eller så kan du jo ta inn en. Florerer jo av billige cossier i Danmark.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. d å prate meg bort fra en turbo bil me bakhjulstrekk å 250 300 hk har mange prøvd.. men tror ikke helt d funker.. men vis jeg kjøper en slik bil vil jeg prøve å ta vare på dn og vil derfor tenke før jeg peiser på i 250=)

vil ikke ha no vali sierra me 2.0 motor og 100 hk.. d blir ikke helt d store ! men er klar over at d kanskje kan være vanskelig for en med nytt sertifikat og kjøre en såpass rå bil men tar sjansen;)

men som sagt, for se hva det blir til..

100+ det er vel ferdi på skilt i norge jah? det er jo ikke ille i det hele tatt!

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 100+ er ferdig på skilt. Men tenkte ikke på no 100hk 2,0l jeg da. Får jo XR4 Xr4X4 Si med turbo etc etc. Kan da få en vass Sierra med rundt 200hk+- til under halve prisen av en cossi. Det er jo som sakt tidligere at cossi er ett samlerobjekt så prisen er jo deretter. Betaler mye kr ekstra bare for at navnet COSWORTH står på ramme OG motor.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. men vis jeg kjøper en vingebil orgial cosworth så blir jeg jo ikke å tape på d! å det er jo ikke ille! å d er også ganske stas å ha en slik en.. eneste slike biln i min by da! var en før men den er borte.. 100 000+ er jo ikke ille.. ligger kun 1 på auto db å han skulle ha 145 uten de nye felgene sine.. men han krasjet litt så skulle ikke selge me det første.. bygge opp igjenn først!

men jeg har tro på en slik bil=)

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om folk som har fådd for 12 000 i åre å han var vel 20 eller noe sånt! så så ille blir det jo ikke! vil jeg tru!

men får se.. det er jo spørs om man finder en bra vingebil nå jeg finner ut at jeg skal kjøpe!

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er mye som spiller inn på forsikrings summen da.

Hvor du bor,bonus,alarm,garasje osv osv.

Ta deg en tur til forsikrings selskapet og hør med de du,men still opp på trappa deres personlig,det virker så mye mer seriøst...

Audi Coupe 2.3 Quattro

x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet.. har tenkt til å forsikre den på min mor som har vært i samme forsikringselskap i 30 år å håper på at dette skal hjelpe litt på =) men vi får se hvordan d ender.. har meget lyst på en slik bil så satser på at drømmen går i oppfyllelse!

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider