KriegHeim Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Denne var grisetøff! 3 stk 5volts linjeutganger osv osv.. snasen sak :) Noen som vet hva en slik en kommer seg på i norge? en slik SKAL jeg ha :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Den der var lekker! :D Hva vil sånn ca. pris bli på den tro? Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 sikkert 5000 tenker jeg retail i norge. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Denne var grisetøff! 3 stk 5volts linjeutganger osv osv.. snasen sak :) 9800 serien er enda mer snacks. Den kommer med bluetooth. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 9800 serien er enda mer snacks. Den kommer med bluetooth. DU har ikke noen ca. pris å komme med da? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 DU har ikke noen ca. pris å komme med da? Vi har ikke fått prisene selv enda men de er rett rundt hjørnet. Siste nye som kom ut var Pioneer deh-p880prs som visstnok tok over den gamle 860/8600 serien men er ikke helt sikker. Har ikke hatt tid å sjekke den ut enda selv om vi fikk den inn igår. Jeg vet ikke om p880prs kommer til Norge. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Siste nye som kom ut var Pioneer deh-p880prs som visstnok tok over den gamle 860/8600 serien men er ikke helt sikker. Har ikke hatt tid å sjekke den ut enda selv om vi fikk den inn igår. Jeg vet ikke om p880prs kommer til Norge. men så er det vel en grunn til at jeg handler hos deg :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 men så er det vel en grunn til at jeg handler hos deg :D Jeg tar deg ikke igjen på nicket men vi har en ganske stor kundekrets fra Trondheim. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg