Gå til innhold

Trim Kam?

Ranger emnet


sink

Anbefalte innlegg

Har sett på et par rimlige trimkammer beregna for 2.0 16v ABF blokk.

Lurte på om disse vil funke på 1.8 KR topp med da 1.8 liters blokk?

 

214° duration @ .050", .423" lift

Uansett er det bedre å bruke pengene på grenrør, porting av topp og 2,0l bunn

 

Har du dette er 180 hk mulig, på orginale kammer

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det bedre å bruke pengene på grenrør, porting av topp og 2,0l bunn

 

Har du dette er 180 hk mulig, på orginale kammer

 

Den billigste trimmingen starter med trimkam. Skal man ha effekt ut over dette, må man gå i retning det du sier, noe som vil koste en god del mer enn kammer. Skal man opp i den effekten du nevner, kommer man ikke utenom porting (og gjerne grenrør).

 

Om alt er gjort rett er 200 hk mulig i en 1.8 liter med 8v topp, grenrør, trimkam og gassere.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår