Gå til innhold

Ny-front??

Ranger emnet

960T6R

Anbefalte innlegg

Tusen takk Kenneth! Litt grønn når det gjelder å få lagt ut bilder og sånn! Men det ble utrolig bra! :D

B230FT: Filmen som er blitt brukt er av typen Johnson, og styrken er 40 og 20% gjennomsyn!

Klikk deg inn her for mer info: http://www.sign-it.as

Dette firmaet la filmen på min! Er MEGET fornøyd! Utmerket arbeide! :)

BMW Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La de ut for deg, Ronny;)

ouh finfint! glemte meg litt ut..heh så ikke helt problemet der jeg satt og skreiv..

men okei 20%, høres godt ut, for jeg har bestilt 35%, og syns den din ble litt i mørkeste, om man skal kunne kjøre med den ei stund før puggi blir sinna!

fant front til deg her.. lurer på om jeg selv heller hadde bikka over mot orginalgrillen heller, men det velger du jo selv.. http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=128701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen min er ikke for mørk, det bare ser sånn ut! Husk at bilen min er svart, interiøret er svart, og at jeg har svart skinn.. Ser mye mørkere ut enn den egentlig er da! For å gjenta meg selv da, så har jeg 40% gjennomsyn foran, og 20% gjennomsyn bakover.. Det er ikke så¨mye på siderutene foran at du blir stoppa.. Ble stoppa her om dagen selv, og purken var ikke på tanken å nevne film på rutene engang.. Og det sier jo litt, så sotfilm-nazi som de er! :hammer

BMW Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah pingle!

neida..har "krøpe til korset" jeg og og fått en pro til å ta det for meg.. fikk hentelapp på sotfilmen en halvtime etter postkontoret stengte for påske, men håper å få tatt det iløpet av uka/helga som kommer..

har drevet å prøvesota litt rundtforbi med noe biltema film jeg hadde liggende, GLAD jeg ike skal ha det på bilen hvertfall! fult i riper å blører som ligner på bobler men umulige å få vekk åkke som..men får duge på vindua i kjellerstua fordeom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider