940T Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hva kan gjøres for å få 945'en til å slutte å oppføre seg som et krengetog som krenger gale veien..? Finnes det fjærbeinstag eller stabilisator stag å få kjøpt? Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 lesjøfors senkesett med bilstein sprint, tårnstag, groverestabstag, superflex foringer e.l og no 18" felger med lite gummi.. etterdette kommer du nesten til å angre på at du ville ha bilen stiv:) for det blir den. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Takker så meget :) Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 kjører du på med dette blir bilen noe helt annet, går fra gammelmanns familiebil til kjøremaskin, altså MORSOMT! stag dempere å fjører får du fra lysakerbil, greit å kjøpe alt fra en samme plassen.. felger må du nesten lete litt rundt og se hva du vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Finnes avstivingsstag under også... Men bil i nord klarer ikke å levere. Bestilte i november, men skal få det nå over påske trur de....... Kan gi beskjed når de klarer å levere staget..... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Evnt bur for å få bilen skikkelig stiv. Vurderer det i min nå. Volvon er LITT mykere en bmw`n jeg er vandt til ( karroserimessig ). Håper på fler erfaringer her. jeg begynner stabstag bygge i løpet av noen uker på min. forran og i bagasjerommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 bur er jo for å stive opp karossen, men met for å holde formen på kupeen ved hard smell, men alikevel, lite vits viss understellet er av typen BÅT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Evnt bur for å få bilen skikkelig stiv. Vurderer det i min nå. Volvon er LITT mykere en bmw`n jeg er vandt til ( karroserimessig ).Håper på fler erfaringer her. jeg begynner stabstag bygge i løpet av noen uker på min. forran og i bagasjerommet Bur er vel ikke akkurat det man trenger for å få en bil med råe kjøreegenskaper......Bur hører hjemme i skogen, og på bane kjøring.........Det første man trenger er dempere, fjærer, foringer og stabilitatorstag, og sist men ikke minst Dekk.....det har stooooor betydning for bilens adferd i krengete vei Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Finnes avstivingsstag under også... Men bil i nord klarer ikke å levere. Bestilte i november, men skal få det nå over påske trur de....... Kan gi beskjed når de klarer å levere staget..... Har endelig fått staget under, nå gjenstår bare arbeidslyst til å montere.... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 faen, skrudd i helga. dritt lyd i bilenb. så mekra jeg at jeg mangler ene staget under bilen min :( fader. må lage på onsdag eller kjøpe nytt. noen med 940 med bur her å ideer til vhordan får de t pent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg