JuB Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei, kom over dette settet: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4627098287&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1 Regnestykke: 65£(polyforinger)+26£(frakt)=91£*11.34(kurs)=1031,94nkr*1.25(mva)=1290kr levert til Norge. Dette er vel billig? Fikk pris fra pedersens-racing på Powerflex foringer (16 stk) kr 3410,- og i settet fra ebay er det 26 foringer. Hva mener gutta om dette? Tror dere det er samme kvalitet som Powerflex foringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Bump, ingen som har peiling? :confused: Har sendt mail til gundersenracing og kollevold også om priser på foringer, venter på svar fra dem. Hvis det er mye å spare tror jeg det blir kjøp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har dette settet selv, men har ikke montert enda. Skal monteres i påsken. Kjøpte det fra USA, men da ble prisen litt høyere(rundt 2000,-) Så lenge det er samme materiale som andre merker skulle kvaliteten være det samme. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 har settet jeg og.. heller ikke montert.. men jeg gikk da for dette fremfor mye annet.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Da kjøper jeg nok dette settet, må bare ordne litt finans ;) Fikk igjen 7k på skatteoppgjøret, så kan handle litt små snacks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har selv kjøpt 3 slike sett men fra en amerikansk forhandler... siste settene kom på 1100 inkl mva og frakt (sendte da 2 sett sammen for å spare frakt) Øverby custom her på forumet har testet de i lab mot de kollevold selger og eneste forskjellen var fargen. Skal dra igang en liten samlebestilling nå før påske Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Kan jeg slenge meg på samlebestillinga da nitewlkr? Da slipper jeg å styre med Paypal osv, har aldri betalt via paypal før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bare for å ha sagt det.. så er paypal genialt.. og simpelt.. brukt det hver dag i snart 2 år.. funker som bare det.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg