stien Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Endelig har bilforumet fått et forum for oss også! Sente en søknad om senator/monza forum! og, VIPS!!! Fiksa!__________________ Bilforumet.net CREW Administrator TAKKER Lansering av Monzaforum 2006 er åpnet!! Siter 10 Mod. Yamaha Nytro turbo -=Leketøy=- 88 Mod. Opel omega 3000 24v -=oppussing=- 87 Mod. Opel omega 2L/3000 24v -=Delebil=- 82 Mod. Blackbird 2L Solar -=Bruksbil=- -- Mod. WV Corrado G60 -=Delesalg=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 kult med monza forum daa...trukke d er så mange her som har monza men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 En kamerat av meg har en monza 3.0 gse 5 trinns manuell kasse. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 fint med et eget forum for stansmessige bila ... synn at det er så få som bruker d da ... men som tildiger nevnt er d vel ikke så mange som har monza da Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg har en Senator B med 3.0i 24v, manuell kasse, fullstendig skinninteriør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg har en Senator B med 3.0i 24v, manuell kasse, fullstendig skinninteriør ;) kult som fan ... har du bilder av den da? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg