Gjest kentiver Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei. Skal sote baksidevinduene på Golfen min, og vurderer og sote bakvinduet også, men er et par stykker som har anbefalt meg å ikke gjøre dette pga varmetrådene? og at det kommer til å bli stygt? Noen som har noen erfaring med dette? Vil helst at det skal bli bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 tja.. er ikke så velldig vanskelig.. bare og bruke litt tid det=) kanskje best å ta ut ruten først, det jor ikke jeg.. er dumt at trådene er brune da, og ikke sorte.. men men.. her er ett bilde av bin med 4% lysgjennomgang(alt for mørkt) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ja skal såklart ta ut ruten først, men blir det å bli stygt ved trådene? Vil bare ikke at det skal bli stygt, må bare høre om noen har noen gode erfaringer først:) Virket som det var litt mørkt det der ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bare og jobbe litt med å presse ut boblene det.. tåler faktisk at varmetrådene står på og.. sotefilmen min er kjøpt på bilxtra Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 sote på utsiden:P da ser man ikke trådene:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Men hvis jeg soter på utsiden, er det ikke høg sjangs før at filmen blir ødelagt av vindusviskeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bruker du den ofte da?, er vell ikke so stor sjangs for og ødelegge pga viskeren? så lenge den ikke har noe kant og ta i? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Sote på utsiden? Sot på innsiden som filmen er beregna for å sitte du. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Nja, så ofte bruke e den vel ikke, men hende på vinteren ja. Tja... ska tenke på saken;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ikke tenk på saken. Sot på innsiden. Etter litt prøving å feiling så vil du mest sannsynlig få det sånn som du vil ha det uansett. Solfilm er jo ikke beregna for å sitte på utsiden av ruta. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hvis du skal sote så mye at du skjuler trådene, vil du aldri ha bruk for vindusviskeren bak uansett.. :magic Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg