bjirn Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Sikkert et håpløst spørsmål, men er det noen som har en billig styling, eventuelt 60-60 senkesett liggende til en E30, 4-dørs? Fargen bør være omtrent denne: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Ser ikke det fælt ut uten resten da? Altså front og bak? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellmannen Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Ser nok litt dumt ut ja... Men hvis du vil ha no billig styling, som er helt nytt. Kikk på sida vår: http://www.tuningstore.no Og eventuelt legg inn en mail til oss, så skal vi nok klare å rock'e opp bilen din for en grei penge :) Har masse til E30... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Propellmannen Ser nok litt dumt ut ja... Men hvis du vil ha no billig styling, som er helt nytt. Kikk på sida vår: http://www.tuningstore.no Og eventuelt legg inn en mail til oss, så skal vi nok klare å rock'e opp bilen din for en grei penge :) Har masse til E30... Kan du mekke sammen et forslag for meg da? Helst billigst mulig.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellmannen Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Her er et eks... -Øyelokk: 350,- -Frontleppe: 900,- -M3-Look sideskjørt (2stk): 1300,- -Bakfanger add-on: 1350,- -M3-Vinge: 1500,- Dette blir en komplett ansiktsløftning for kun kr 5400,- inkl mva +frakt til deg. Alt er helt nytt og klart til lakking, enkelt å montere. Bildene finner du på http://www.tuningstore.no Meny--> DC-ICE styling --> BMW E30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Nice :) Får øyelokk og sort grill i morgen, så det trenger jeg ikke... Men resten hørtes bra ut :) BTW, trenger jeg ikke "netting" og grøftelys og slikt stash, om jeg setter det på? Hvor får jeg eventuelt tak i det? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellmannen Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Trenger ikke no sånn til dette. Men skal du ha komplette fangere må man skaffe slikt. Vi fører ikke så mye lys og sånn enda, men det kommer nok senere. Mange plasser som selger sånne ting som gitter og lys osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg