Gå til innhold

senkesett vectra A

Ranger emnet

Dimmu87

Anbefalte innlegg

Lurer også på dette, har kjøpt mg 40mm senkefjærer til min 89mod vectra, så er det jo gamle dempere som står på nå. Anbefalere dere dempere også? Hvilke andre deler utenom fjærer og dempere ville dere ha byttet ut (hva bør jeg skifte utenom, kom med forslag)?

Greit at jeg bruker tråden din eller? ser ut som du lurer på noenlunde det samme (så det ble for dumt å lage en akkurat lik tråd...:op)

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på dette, har kjøpt mg 40mm senkefjærer til min 89mod vectra, så er det jo gamle dempere som står på nå. Anbefalere dere dempere også? Hvilke andre deler utenom fjærer og dempere ville dere ha byttet ut (hva bør jeg skifte utenom, kom med forslag)?

Greit at jeg bruker tråden din eller? ser ut som du lurer på noenlunde det samme (så det ble for dumt å lage en akkurat lik tråd...:op)

seff e de ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach er bra, top of the line.

Hadde selv gule koni på vectra v6min med tror det var eibach fjærer.

Bilen ble stiv, senket ca 60mm fremme og 40mmbak

Hvis ikke virker det som APEX er veldig bra. Har dette på omegan min nå, veldig fornøyd.

En del billigere enn eibach også.

Den er senket 40mm på orginale dempere. Vill ikke ha den dønn stiv pga av familiebil.(kindergarden racer)

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. e so månge å velge mylla, men eg ska ikkje ha nåken superkvalitet, e tross alt en 11 år gammal feilhjulstrekkar me 115hk..

nåken me gode/dårlige erfaringa me ulike merke? pris e en ikkje uvesentli detalj..

og som Johnsen sa, de e vel en neve me foringa her å der so ska bytast?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. e so månge å velge mylla, men eg ska ikkje ha nåken superkvalitet, e tross alt en 11 år gammal feilhjulstrekkar me 115hk..

nåken me gode/dårlige erfaringa me ulike merke? pris e en ikkje uvesentli detalj..

og som Johnsen sa, de e vel en neve me foringa her å der so ska bytast?!

http://www.jorgenrud.no har billige senkefjærer.. de funker utmerket. Har selv senket bilen min 40/40

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 35mm Eibach selv på min, sammen med Originale dempere og 215/40/17 Kumho Ecsta Supra. Henger som snørr, bilen er stiv og fin, så det anbefaler jeg. Bilen er fremdeles behagelig å kjøre.

Men obs, bør valse skjermene bak, da du kan ta borti bak om du treffer humper / kjører med full bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha nettop fått prisen på to ulike sett: bilstein dempara+ jamex(tru de va jamex han sa,) 6900,-

andre tilbud: sachs dempara+ eibach fjøre 6400,- :) fekk 30% på demparane å fjørene te utsalgspris.. prisen dokke hadde fått: 9100!

truu eg går for tilbud nr 2.. :)

btw: koni va pingledempara ifølge han so selge dei å jamex fjørene bli mjuke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har ET42 med 40/40 senkesett på.. har aldrig tatt borti hjulbuene, ikke valsa...

men har bare 205/40-17 da...

Kjører forresten med B&G 40mm fjærer på orginal dempere... stiv og fin på sommerfelga

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli de ikkje jævli ekkelt me so lav profil (f.eks 205/40-17) ska kjøpe felgpakke en gong om ikkje so veldi lenge håpe eg..

ha dokke stort sett 17"? tru ikkje eg ve gå lavare enn 45 profil å 205-215 bredde, dårlige vega heime..

men de bli vel ikkje plass te nåke sånnt so 215/45-17 når eg ska senke ca 35mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha nettop fått prisen på to ulike sett: bilstein dempara+ jamex(tru de va jamex han sa,) 6900,-

andre tilbud: sachs dempara+ eibach fjøre 6400,- :) fekk 30% på demparane å fjørene te utsalgspris.. prisen dokke hadde fått: 9100!

truu eg går for tilbud nr 2.. :)

btw: koni va pingledempara ifølge han so selge dei å jamex fjørene bli mjuke..

Hvis han som selger sachs sier Koni er pingle dempere er han en dårlig selger som driter seg ut..

selgere som rakker ned på andre merker for å selge sitt eget er tap...

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider