Gå til innhold

senkesett vectra A

Ranger emnet

Dimmu87

Anbefalte innlegg

Corsa Tuner skrev:
Hvis han som selger sachs sier Koni er pingle dempere er han en dårlig selger som driter seg ut..

selgere som rakker ned på andre merker for å selge sitt eget er tap...

de va faktisk han so selge koni so sa de!! han anbefalte bilstein som f i forhold å prisen e nesten den same.. men ka tykkje folke om ditta sachs+ eibach tilbude?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimmu87 skrev:
bli de ikkje jævli ekkelt me so lav profil (f.eks 205/40-17) ska kjøpe felgpakke en gong om ikkje so veldi lenge håpe eg..

ha dokke stort sett 17"? tru ikkje eg ve gå lavare enn 45 profil å 205-215 bredde, dårlige vega heime..

men de bli vel ikkje plass te nåke sånnt so 215/45-17 når eg ska senke ca 35mm?

ville gått for 40 profil om du skal ha 17"

205/45-16 er fint da...

synes ikke det er ekkelt med 40 profil jeg.. greit nok at det humper litt mer der det er hullete, men er deilig å kjøre med der det er bra vei :D

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimmu87 skrev:
ha nettop fått prisen på to ulike sett: bilstein dempara+ jamex(tru de va jamex han sa,) 6900,-

andre tilbud: sachs dempara+ eibach fjøre 6400,- :) fekk 30% på demparane å fjørene te utsalgspris.. prisen dokke hadde fått: 9100!

truu eg går for tilbud nr 2.. :)

btw: koni va pingledempara ifølge han so selge dei å jamex fjørene bli mjuke..

Ta deg ein prat med tiger, han har tilbud på G&M senkesett 3300,- for dempere og fjører. 40mm. http://www.tigerspeedparts.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...