Gå til innhold

senkesett vectra A

Ranger emnet

Dimmu87

Anbefalte innlegg

Hvis han som selger sachs sier Koni er pingle dempere er han en dårlig selger som driter seg ut..

selgere som rakker ned på andre merker for å selge sitt eget er tap...

de va faktisk han so selge koni so sa de!! han anbefalte bilstein som f i forhold å prisen e nesten den same.. men ka tykkje folke om ditta sachs+ eibach tilbude?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli de ikkje jævli ekkelt me so lav profil (f.eks 205/40-17) ska kjøpe felgpakke en gong om ikkje so veldi lenge håpe eg..

ha dokke stort sett 17"? tru ikkje eg ve gå lavare enn 45 profil å 205-215 bredde, dårlige vega heime..

men de bli vel ikkje plass te nåke sånnt so 215/45-17 når eg ska senke ca 35mm?

ville gått for 40 profil om du skal ha 17"

205/45-16 er fint da...

synes ikke det er ekkelt med 40 profil jeg.. greit nok at det humper litt mer der det er hullete, men er deilig å kjøre med der det er bra vei :D

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha nettop fått prisen på to ulike sett: bilstein dempara+ jamex(tru de va jamex han sa,) 6900,-

andre tilbud: sachs dempara+ eibach fjøre 6400,- :) fekk 30% på demparane å fjørene te utsalgspris.. prisen dokke hadde fått: 9100!

truu eg går for tilbud nr 2.. :)

btw: koni va pingledempara ifølge han so selge dei å jamex fjørene bli mjuke..

Ta deg ein prat med tiger, han har tilbud på G&M senkesett 3300,- for dempere og fjører. 40mm. http://www.tigerspeedparts.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...