safoll Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Er det noen her som har montert turbotimer fra Greddy, og koblet den på speedometer signalet på hjernen på bilen? Koblet til min i går, og speedometeret på turbotimeren viser ca. 45 km/t mer enn speedometeret i bilen gjør.. Kjedelig å ta 0-100 - testen som ligger inne på turbotimeren, for å si det sånn. :D Noen som har hatt samme problemet? Er det i turbotimeren problemet ligger? Eller er det noe som forstyrrer signalet? Mener å tro at jeg har koblet alt rett, i henhold til instruksene i manualen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Du må kalibrere timeren i forhold til speedoen.Står i instruksjonene hvordan det gjøres. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Du må kalibrere timeren i forhold til speedoen.Står i instruksjonene hvordan det gjøres. Takker for svar. Fant ut av det nå. :) Ble litt enklere når jeg fant engelsk-språklig manual på nett, var ikke så enkelt med den japanske.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg