MazdaPowah Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Fyra opp anlegget i dag tidlig. Vrir opp høyt etter 5min med oppvarming, og opplever at all lyd forsvinner mens spilleren fortsatt går. Må skru av spilleren helt av for å få noe lyd tilbake. Det kan da ikke være klipping som følge av for høyt volum?! Spiller rent helt til den kutter ut... Kortslutning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 forsterkeren går ikke i protect eller noe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P=UxIxMorradi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 jeg fikk det samme problemet idag... lyden kommer og går, hakke peiling på hvorfor! sjekka om det var no løse ledninger osv, men det var ok. hva kan det være? jeg har vel litt for liten forsterker til elementene, kan det ha no med det å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Blir forsterkeren veldig varm ?? Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P=UxIxMorradi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 min er ganske varm ja... kan det ha no med det å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ja. mange forsterkere skrur seg av når de blir for varme. men da er det som regel snakk om Veldig varme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P=UxIxMorradi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 okay, men min skrur seg kansje av i 2 sek om gangen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Min står på "safety" nå ja. Kan da umulig ha blitt for varm når jeg "kaldstarter" den? Aldri vært no problemer før og har spilt i timer på full guffe (hvor han spiller rent). Noen andre mulig feil som "safety" reagerer på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Prøv å koble fra høyttalerne, og se om det samme skjer da. Og evt. om det skjer etter en viss periode, når den kun står på og ikke blir spilt med. Enten er det noe veldig enkelt (ødelagte høyttalere, kanskje, eller en kortslutning et sted), eller så ville jeg gjettet på at kanskje protection-kretsen din er litt overivrig... Det hender noen ganger at de tar kvelden og. Lenge siden jeg har skrudd på en amp nå, dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg