Code-Man Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Jeg å Arvid var ute å tok noen bilder som vi tenkte vi skulle dele med flere av dere :) Bildene er tatt i sunndal, en 15-30 min unna husdøra ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Flere bilder Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Mere..... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 snart slutt no ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Siste for denne gang... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 ahhh norsk natur og pene biler trenger men mere? Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 nå er ikke jeg så veldig kjent i sunndalen..men er bildene tatt oppi Litjdalen? ligner litt på de fjella oppi der... ;) enormt bra bilder ihvertfall :D /Tomas G Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Originally posted by tomgr nå er ikke jeg så veldig kjent i sunndalen..men er bildene tatt oppi Litjdalen? ligner litt på de fjella oppi der... ;) enormt bra bilder ihvertfall :D /Tomas G Jepp. Det er oppi litjdalen.. Det er visst til og med tatt verdensrekord i basejump her, påstår de i miljøet. 1min og 23 sek med "vingedrakt" visstnok! Så det er fjell nok til alle her.. ;) Rekorden ble satt litt lengre nedi dalen enn på bildene. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 kan godt tenke meg at det er ypperlige forhold for basehopping oppi der jah...har kjørt oppover der et par ganger...og fjella oppi der er jo mildt sagt enorme.... går jo rett til værs,jo! ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 *hum* ... går jo rett til værs,jo! ja, som de fleste andre fjell ;P ..men, men Showdalinga e jo ikkje dæm skarpaste knivain i skoffa ;p hehee Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 pssss.....vi er nå vel minst like skarpe som anyone vi... ;) ihvertfall er jeg det :D (eller....) ;) vel vel....det er jo uansett ikke til å stikke under noen som helst stol at fjella i sunndalen er #%#£$% bratte og høye....er det vel.....? brattere å høyere enn fjella her omkring ihvertfall... ;) /Tomas G Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barone Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 De bildene var fine. Bra perspektiv. Veldig bra jobb! :D Siter All drivers were made for the road. The road was made for me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Mitt bidrag, tatt på Løkken i '96 .....men hva slags bil er det?? :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Her skulle jeg HELT klart vært og tatt litt biler, av både natur og BILER :D Hmmm, jeg før vel ta meg en tur nordover da :D God sommer og kos dere , virkelig :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Originally posted by Ratata Mitt bidrag, tatt på Løkken i '96 .....men hva slags bil er det?? :D Den der er jo for lett da vettu alle ser jo det. . . Eller?:confused: :confused: Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg