Gå til innhold

Hvordan bil for å dra jenter?

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en Opel Vectra 1.7TD nå. Ingen jenter vil sitte på med meg, og jeg vil påstå at jeg er en god sjåfør. Jeg tror det kanskje kan være bilen som gjør det, for kameraten min som har en Mercedes C180 har seg med jenter i bilen stadig vekk. Det er nok fordi han har Mercedes. Jeg vil også ha med meg jenter i bilen.

 

Vil det hjelpe å sette på lettmetallsfelger tror dere, eller bør jeg få meg en helt ny bil?

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Vectra sjæl og det flommer over av damer. Må legge dem i bagasjerommet når det blir fullt foran og bak. Sedan og hjulkapsler er trikset.

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tror det er bilen som drar damer, burde du tenke litt over deg selv, og litt over de damene du evt prøver å dra med, er de kun ute etter bilen, å sitte på, bli kjørt hit og dit, da hadde jeg kjørt de til en øde sted, for så å kasta de så langt vekk fra bilen som mulig.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår