sprett1 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei corolla folk! Har en motor fra Toyota Corolla GT Twin Cam. Det er en sånn med 16 ventiler. Tror motren heter: 4AGE. Noen her inne som vet hvor mye hester det er i en slik en? :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 det kommer ann på hvilken generasjon den er fra.. om den har 7 riller i blokka.. hvilken farge toppen har.. det varierer fra 124-136 tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ta et bilde av motorommet så skal jeg si deg Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 skal se om jeg får tatt noen bilder. Kamera kommer hjem fra ferie om noen dagerm'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Skidracer har en forklaring på disse generasjonene av 4AGE motorne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg