LoW RiDeR Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 skal ha meg en 12" som jeg skal bygge en åpen kasse til. Jeg lurer på hvilken jeg burde kjøpe. tenkte på pris max 1500. Den skal være bra og gi god trøkk. Erfaringer? Anbefalinger? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 1500 er jo ikke mye da.. mn hvilken forsterker skal drive dette da ? Da kansje du kunne fått noe forslag. hvor mange liter kasse har du lyst på. stor eller liten ? Fin lyd eller dunk dunk ? :rolleyes: Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Spl Dynamics V-12. den synes jeg er bra til prisen. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by LoW RiDeR skal ha meg en 12" som jeg skal bygge en åpen kasse til. Jeg lurer på hvilken jeg burde kjøpe. tenkte på pris max 1500. Den skal være bra og gi god trøkk. Erfaringer? Anbefalinger? Hate to burst your buble but....skal godt gjøres å få til ordentlig bass i en 'åpen kasse'.... Hvilken bil er det du skal montere den i da? @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg