Gå til innhold

Kjøpt golf 1

Ranger emnet

GOLF(1)

Anbefalte innlegg

er påbudt med belter ja.. for å slippe unna belter må bilen være 71mod eller eldre.. iallefall det jeg fikk vite når jeg spurte om det når jeg og en kamerat drev med en 74 amcar

Foran ja.

Min '83 1.8 GTI har ikke belter bak. Førstegangsregistrert november 1982, om jeg husker rett.

..og er det ikke originalmontert er det heller ikke påbudt.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo tror det. var en fra lena tror jeg det var som hadde den til salgs for 3k tror jeg det var. og så sto den igjen til hvor mange k? det husker jeg ikke.

Egentlig ganske sikker på at det er den som har gått på Lena. Var vel 2-3 forskjellige eiere når den gikk her.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hei!

ser at det er golfen jeg bygde i mine yngre dager =)

kan nevnes at den ble kjøpt for 1500 kr, og var MYE rust på den, var hvit

når jeg handlet den ;)

forsøker og legge ved noen bilder av den rett før jeg solgte den som uferdig prosjekt...

DSC00009.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

DSC00010.jpg

Godt og se at " GoGolfen" fortsatt lever =)

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

ser at det er golfen jeg bygde i mine yngre dager =)

kan nevnes at den ble kjøpt for 1500 kr, og var MYE rust på den, var hvit

når jeg handlet den ;)

forsøker og legge ved noen bilder av den rett før jeg solgte den som uferdig prosjekt...

DSC00009.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

DSC00010.jpg

Godt og se at " GoGolfen" fortsatt lever =)

FAEN så feet den var da, du har ikke lakk koden, hmm var det du som satt på stylinga å lakka ell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener lakk koden er RAL 2009 (akryl)

hvis du spør på et lakkverksted så kan du få kjøpt lakkbokser med den fargen for og lakkere detaljer osv selv..

var ikke jeg som lakkerte den, men "bygde" opp bilen..

stylinga skal egentlig ha gummi-lister mellom styling og karroseri, men var ikke på da jeg handlet det brukt =/ så jeg gjorde et ganske dårlig forsøk på og sparkle =P

første bil prosjeket mitt så det er/hvar nok en del småfeil.. men man lærer så lenge man lever ;)

PS: beklager for avataren min =P skal få endret den asap =D

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider