Gå til innhold

nye bilder

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dissa felga blir så fine når man får bytta front så det er greit ;) mim juventus er nok solgt for lenge siden desverre

jeg ville ikke byttet til ny type front..

greit nok, bytt gjerne lysene, men ikke bytt skjermene..

den gamle typen ser mer aggressiv ut.

velg feks. stuket med runde lys.. ps. det er to typer med runde lys.. ene er dypere enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke byttet til ny type front..

greit nok, bytt gjerne lysene, men ikke bytt skjermene..

den gamle typen ser mer aggressiv ut.

velg feks. stuket med runde lys.. ps. det er to typer med runde lys.. ene er dypere enn andre.

greit at det kan være litt kult med denna fronten, eller runde lys, det syns jeg også, men jeg skal leve med denna bilen hver dag også da, og jeg begynner og bli lei av denna fronten om dagen, det går heller ikke ann og gjøre noe med dissa bila uten at det er gjort før heller, så da kan jeg vel gjøre det jeg blir mest fornøyd med selv? ;) har komplett 81-85 mod front liggende, og det frsiter veldig og henge den på ;) jeg kunn eogså alltids ha solgt denna bilen og kjøpt en som er som jeg vil ha den, men så er det sikkert ikke mulig og få tak i noen som er like bra rustmessig heller, men i alle tilfeller, om man angrer seinere så kommer jeg jo til og ta vare på alle delene fra denna og ha det liggende da :)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs vel, er vel mer at man jobber mye og ikke har så utrolig mye utgifter utenom heller ;) også er det jo selvsagt prioriteringer da ;)

som naboen til collie sa til meg: "går nok mye edru på fest, du"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jeg drikker aldri, men eier ikke nåla i høystakken for det om.

Kanskje en fordel å få seg en jobb...Eg drikker no hvertfall 2-3 ganger i måneden. Og har no råd til det meste eg vil ha... Koster jo ikkje mykje å gå på fest liksom..:boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider