Azzido Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Som topic sier, har du en integra type r så skriv deg inn her... hadde vært morro å vist hvor mange det er totalt i landet fortida ;) starter selv: Edit med ny eierinfo: årsmodell: 1998 Tilholdssted: Hedmark Produksjonsnummer: 01548 farge: sort men lakkert over til Phoenix Yellow Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integra r Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Sort itr 98 modell her..forblir sort da jeg ikke synes gult er så kult ennå he he Holder til i Akershus og # er 2067..onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Navn: Odd Erik Hauge Årsmodell: 1998 Tilholdssted: Ålesund Produksjonsnummer: 01198 Farge: Championship White Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Espen skoglund 1998mod nr:1108...white... lofoten/vesterålen import 1999 var gått 15000tusen da den kom til norge. Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripex Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Navn: Torgeir Tornvik Årsmodell: 1999 sted: Lakselv Nummer: 5488 Farge: sort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 nå har ikke jeg nå integra å smekke inn her men hadde vært kult å få sett bilde av vær enkelt bil da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondie Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 jeg har vistnok også en integra i garagen steffen svingen gjøvik nr 3600ca den er alt annet enn orginal Siter Civic VTi (solgt) Del Sol VTi (solgt) BMW e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
$-Gliset Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har en integra type R 98 mod. Bilen er en rally bil som er bortimot orginal. Dvs Mugen Motorstyring, Proflex understell og litt anna småsnaks. Prodnummeret kan jeg ikke huske, men den er hvit. Utrolig gøy bil å kjøre!!!! Fantastisk lett å ha med å gjøre på snø, grus og asfalt.. Honda generelt er jo det.. Siter CRX med S2000 motor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toighta Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Navn: Ørjan Johansen Alder: 20 Holder til: Glomfjord i Nordland Modell: 1999 Nr#: 5488 Farge: Svart;) Ellers: Modifiserte bremser (NSX) og eksos. Planlegger mer!:) Litt småplukk som må fikses, så hvis noen vil være behjelpelig med tips å sånt, er jeg evig takknemlig:) Eksempelvis baklukeløftere å en NSX-bremsecalipper som ikke henger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Navn: Ole Thomas Sætre Årsmodell: 1999 Tilholdssted: Tresfjord Produksjonsnr: #2113 Farge: sort 189,6 whp - 163,4 nm :) Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artic Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 tilholdssted: Aust-Agder farge: Starlight Black Pearl metallic Prod.nr: 2488 finnes en hvit og enda en svart integra type r i aust-agder, samt en hvit i vest-agder (som jeg vet om). Enda en Integra type R er på vei til aust agder. Siter - Civic VTi Pirates black Pearl - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Nick: Atec Driver At-performance. Holder til i drammen/Oslo området Navn, Andreas T. Integra Type R sterkt modifisert.(detaljer kommer på nettsiden) 1998/1999modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny291 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 halloen. er en lykkelig eier av en snart ferdig turbo konvertert itr imp fra sveits.ferdig ca 350 whp og bilstein dempere.turbonetics turbo kit fra usa,og en utrolig jobb gjort av protrim.montert olje kjøler og ellers mye godsaker.crower råder og wiseco stempler.borret opp .50. gleder meg som en unge............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 må vel legge meg til her? hehe Farge: Svart År: 1998 (prd.nr. står i signatur) Var gjort litt med dem før jeg kjøpte den og har planene klare :) utseendemessig så kommer den til beholde looken ;) Planen er å gå for lett NA-tuning når tiden er inne for mer gamp. bilde: (siden det var ønsket) dette er med vinterfelger (er Momofelger sommer, men er på utkikk etter nye) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dingo78 Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 (endret) årsmodell: 1998 Tilholdssted: Bergen Produksjonsnummer: 02336 farge: Championship white Ingen mods annet enn senking på ca 40mm. Senkingen skal vike for orginale fjærer så snart jeg får sjangs/råd. Endret Oktober 29, 2009 av dingo78 Siter 98' Honda Integra Type-R #3226 06' SMC Mistral 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg