Gå til innhold

Hvordan gikk det med skatteoppgjøret?

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

11K igjen. Ganske greit med tanke på att jeg kjørte en faktura til et firma jeg gjorde en jobb for i 2005 på 20K som jeg aldri husket å skatte for.

Vell gikk greit de hadde bare lagt til det på selvangivelsen min, så slapp restskatt. Fikk foresten 18K igjen i fjor

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 244,- igjen :D

Kommer til å få litt mer, har skattet for 4 500 kr i feriepenger som tidligere arbeidsgiver hadde ført som lønn (!!!), og de hadde gitt meg ca 13 kr for lite i "rabatt" på BSUen :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg regna rett så kommer jeg i pluss på ca 12700... noe ala det jeg har hatt i de siste 3 år.. utrolig deilig å få igjen penger slik... er absolutt ikke dumt å betale noen prosent ekstra i skatt... beste måten å spare penger på (for meg iallefall som knuser sparegriser i søvne *kremt*)

ang. feriepenger så er det allerede brukt opp på bilen så skattepengene går til ferie :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11k tilbake på meg, mesteparten går nok til bilen, men jeg tenker jeg må ha meg en liten ferie og... :)

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider