spurv Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Heisann. Jeg skal skifte støtdempere (iallefall de bak) til sommeren. Men lurer litt på om det er noen dere spessielt anbefaler.. har titta litt på : http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=09514&ASP=1457924&Type=VW&Model=Passat&Year=1999&Back=WA_Varegruppe+ASP=1457924+Type=VW+Model=Passat+Year=1999+Varegruppe=0121 Noen anbefalinger... Passat 1.8T sedan 99modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 I fjord så byttet jeg dempere og fjærer på min. Gikk for KYB Gassdempere, var grisedyre... Er det største dritet jeg har vært borti, virker som om jeg kjører uten dempere. Har hatt de ute 2 ganger og klaga på dem, men nå gidder jeg ikke mer. Til og med BilTema virker bedre enn KYB. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 kjøp sachs adavantage eller orginal dempere, hvis du ikke skal senke,.. skal du senke så er gule koni et bra valg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Okei.. da vet jeg det :D... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 kjøp sachs adavantage eller orginal dempere, hvis du ikke skal senke,.. skal du senke så er gule koni et bra valg min er senket å med gule koni å er kjempeførnøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg