Gå til innhold

Hijackers!!!

Ranger emnet


[kj]

Anbefalte innlegg

Originally posted by [kj]

hehe, hvor ere mulig og få kjøpt det? passer d alle biler? hehe

 

for det første, så må du helt sikkert til statene ned i ghettoen og få fatt på det, og som nr.2 så er det overhode ikke lov og ha her i norge :D ikke godkjent for en 5'r what so ewer

 

men morsomt er det sikkert

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sånn..;) Det er bakdempere med luft justering på heving/senking. Man må bruke en kompressor for og fylle på luft.

 

Det du tenkte på er vel lowriders ol. De bruker et helt annet system for å få bilen til å sprette eller heve/senke alle hjul(separat eller samtidig);) ;)

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sånn lowrider opplegg jeg tenkte på da, vist jeg bare vil heve og senke litt, så kunne jeg jo kjøpt justerbart :P hehe

 

nei, hopp og sprett og tjo og hei, 4kvister deler seg - HER KOMMER JEG!!! hehe

 

uansett, ville vært morro og hatt noe sånn ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det fra 20000,- og oppover...

Et firma i Sveits som spesiallager til bilen din... Lå vel på rundt 30' og tror det var Tuv godkjent oxo....

Mange som bruker det i Tyskland om dagen....

Før ble iallfall kjøreegenskapene betydlig forverret, men er vel fått fiksa det på de beste settene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, når man ser på kjøreegenskaper så, men er jo ikke alle som kan breeeeeeefe med og hoppe 1m (høyt) over fartsdumpene i brandbu da:P

 

skal faen meg ha god fart vist man skal få til d uten;) hehe

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

joa, når man ser på kjøreegenskaper så, men er jo ikke alle som kan breeeeeeefe med og hoppe 1m (høyt) over fartsdumpene i brandbu da:P

 

skal faen meg ha god fart vist man skal få til d uten;) hehe

 

Torbjørn hadde 110 over den ved Brua-kiosken i går.. Var verst de andre for da hadde han ikke nok fart sa han.... :D

 

Men skal man først bruke så mye så er det kjekt å ha kjøreegenskaper oxo.. ;)

 

Skal helst ha litt "grom" bil for å bruke så mye på det da.... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, ikke at d er aktuelt for min del, ville nå bare vite litt mer jeg, artig og prate tull... har hatt 120 m en golf over en den før statoil, slo nedi sa dem, så gjorde ikke d mer:P hehe

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vurderer hydrauliske demperer på Bora'en min. Noen som har noen konkrete tips til hvilke firmaer e.l. jeg bør kontakte? Altså luftdempere for å heve/senke og ikke sånne hoppe greier :rolleyes:

 

Har fått tips av "borabora" at det står om en i siste "The Golf" som bygger og har dette på sin Golf1. Bladet er lokalisert og lagt av på Narvesen på Jessheim(Hadde det ikke på Narvesen ved jobben i Oslo).

 

Blir veldig takknemlig for info slik at jeg kan finne ut hvor mye det vil koste. Det står jo i denne tråden at det koster fra 20k-30k. Vil vite eksakt hva det koster osv slik at jeg eventuelt får begynt sparingen. Blir sikkert ikke like bra som andre senkesett, men fremkommeligheten teller mer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Hmmm... Kom akkurat på at det var 2 pick-up'er på Gardemoen i helga som hadde noen sånne greier.

En sølv og en svart.... Kanskje noen her som kjenner de.......??

 

Når du sier det kjenner jeg nok han med sølv pickupen. Jeg tror det er en fra Jessheim som jeg faktisk kjente godt for en del år siden. Jeg lurer faktisk på om den svarte er kameraten hans sin som jeg også kjenner. Jeg får prøve å få tatt en prat med de for da blir jeg nok litt klokere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår