hercem Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Essex du får kjøpt TEIN Flex justerbart inne fra cupeen. og dette er ordentlig rått racing understell, ikkeno show driit.. snakk med import tuning. Jeg skal ta å høre med de. Takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 http://www.lowrider.com finner kanskje noe der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Det er vel forskjell på de som "hopper å spretter" og de som bare skal kunne heves/senkes. Rart hvis dette ikke skulle være lov, noen nyere biler har jo fått dette (feks Audi allroad osv) Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 noen som vet om filmer med sånne "hoppebiler" ? hvilke ord kan man eventuelt prøve og søke med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 ok da: "jeg er ikke lat, google er min beste venn" fant en del. det er jo så morsomt da. skal ha èn sånn bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Impala, med high-jackers og en hel masse brunkrem i trynet mitt er drømmen!:cool: Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 sett detta innslaget på discovery med lowridere? DET er fett det!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by Air 63 sett detta innslaget på discovery med lowridere? DET er fett det!! Ja, men lakkering av jesus på bilen gir ikke status! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Ja, men lakkering av jesus på bilen gir ikke status! Hehe, lowrider heaven :cool: synes den er tøff jeg :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg