Gå til innhold

ombygningspapirer

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

Er det ikke bare å ta kontakt med biltilsynet a?

VW har ikke papirer visst nok for biler etter 1991 eller 1992 (husker ikke eksakt).. Litt merkelig egentlig med tanke på at alle biler må typegodkjennes...

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. skal prøve å få godkjent 2l 16v turbo motoren med vr6 understell. har fått bremsene nå. bare lurer på hvem jeg skal kontakte og om jeg må ha med noen papirer på godkjenning hos biltilsynet? har hørt at oslo har en egen avd. for ombygde biler hvor de også har en del info om biler. hvis noen får tak i noen papirer så spytt ut. deette gjelder forsåvidt tips fra de som holder på å de som har fått det goskjent fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. skal prøve å få godkjent 2l 16v turbo motoren med vr6 understell. har fått bremsene nå. bare lurer på hvem jeg skal kontakte og om jeg må ha med noen papirer på godkjenning hos biltilsynet? har hørt at oslo har en egen avd. for ombygde biler hvor de også har en del info om biler. hvis noen får tak i noen papirer så spytt ut. deette gjelder forsåvidt tips fra de som holder på å de som har fått det goskjent fra før

sliter med å få tak i papirene vi også, møller ville ikke gi ut noe mer sa de så:boxers

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med å få tak i papirene vi også, møller ville ikke gi ut noe mer sa de så:boxers

fikk samme svar jeg også, men etter å ha snakket emd en kar som kjenner biltilsynet litt, så fikk jeg høre at man kanskje ikke trenger papirer? p.g.a den egne avd. i oslo for ombygde biler så skulle det kanskje la seg gjøres uten dokumenter. skal sjekke opp litt mer nøyaktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med å hoste opp alle specs på chassis, bremser og av avstivinger på din bil og en gitt bil med ønsket motor. Skriv så en pen søknad som inneholder hva du har, og hva du ønsker. Husk å opplyse om at VAG har sluttet å dele ut denne infoen av ukjente årsaker, så du har gjort denne jobben selv. Så prater du med en hyggelig person som vurderer søknaden din, og som i fellesskap med deg påpeker eventuelle mangler og ting som han vil ha med for at han skal kunne gå god for det. Vi snakker tross alt ikke om en ekstrem ombygging med "ukjente" deler. Og med den nye avdelingen på Risløkka er dette i dag en reell mulighet. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med å hoste opp alle specs på chassis, bremser og av avstivinger på din bil og en gitt bil med ønsket motor. Skriv så en pen søknad som inneholder hva du har, og hva du ønsker. Husk å opplyse om at VAG har sluttet å dele ut denne infoen av ukjente årsaker, så du har gjort denne jobben selv. Så prater du med en hyggelig person som vurderer søknaden din, og som i fellesskap med deg påpeker eventuelle mangler og ting som han vil ha med for at han skal kunne gå god for det. Vi snakker tross alt ikke om en ekstrem ombygging med "ukjente" deler. Og med den nye avdelingen på Risløkka er dette i dag en reell mulighet. :)

takk for svar:)

da blir det litt å skrive snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider