cleanvw Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 kameraten min skulle hatt godkjenningspapirer får ombygdning av 1,8 til vr6.. noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hvis han får tak i det så si iallefall ifra :) Trenger jeg også. Driver dog og prøver å få tak på. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er det ikke bare å ta kontakt med biltilsynet a? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er det ikke bare å ta kontakt med biltilsynet a? VW har ikke papirer visst nok for biler etter 1991 eller 1992 (husker ikke eksakt).. Litt merkelig egentlig med tanke på at alle biler må typegodkjennes... Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 driver på med det samma selv...man må sende inn søknad til vegdirektoratet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 samme her. skal prøve å få godkjent 2l 16v turbo motoren med vr6 understell. har fått bremsene nå. bare lurer på hvem jeg skal kontakte og om jeg må ha med noen papirer på godkjenning hos biltilsynet? har hørt at oslo har en egen avd. for ombygde biler hvor de også har en del info om biler. hvis noen får tak i noen papirer så spytt ut. deette gjelder forsåvidt tips fra de som holder på å de som har fått det goskjent fra før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 samme her. skal prøve å få godkjent 2l 16v turbo motoren med vr6 understell. har fått bremsene nå. bare lurer på hvem jeg skal kontakte og om jeg må ha med noen papirer på godkjenning hos biltilsynet? har hørt at oslo har en egen avd. for ombygde biler hvor de også har en del info om biler. hvis noen får tak i noen papirer så spytt ut. deette gjelder forsåvidt tips fra de som holder på å de som har fått det goskjent fra før sliter med å få tak i papirene vi også, møller ville ikke gi ut noe mer sa de så:boxers Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 sliter med å få tak i papirene vi også, møller ville ikke gi ut noe mer sa de så:boxers fikk samme svar jeg også, men etter å ha snakket emd en kar som kjenner biltilsynet litt, så fikk jeg høre at man kanskje ikke trenger papirer? p.g.a den egne avd. i oslo for ombygde biler så skulle det kanskje la seg gjøres uten dokumenter. skal sjekke opp litt mer nøyaktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Start med å hoste opp alle specs på chassis, bremser og av avstivinger på din bil og en gitt bil med ønsket motor. Skriv så en pen søknad som inneholder hva du har, og hva du ønsker. Husk å opplyse om at VAG har sluttet å dele ut denne infoen av ukjente årsaker, så du har gjort denne jobben selv. Så prater du med en hyggelig person som vurderer søknaden din, og som i fellesskap med deg påpeker eventuelle mangler og ting som han vil ha med for at han skal kunne gå god for det. Vi snakker tross alt ikke om en ekstrem ombygging med "ukjente" deler. Og med den nye avdelingen på Risløkka er dette i dag en reell mulighet. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Start med å hoste opp alle specs på chassis, bremser og av avstivinger på din bil og en gitt bil med ønsket motor. Skriv så en pen søknad som inneholder hva du har, og hva du ønsker. Husk å opplyse om at VAG har sluttet å dele ut denne infoen av ukjente årsaker, så du har gjort denne jobben selv. Så prater du med en hyggelig person som vurderer søknaden din, og som i fellesskap med deg påpeker eventuelle mangler og ting som han vil ha med for at han skal kunne gå god for det. Vi snakker tross alt ikke om en ekstrem ombygging med "ukjente" deler. Og med den nye avdelingen på Risløkka er dette i dag en reell mulighet. :) takk for svar:) da blir det litt å skrive snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg