m0lidir Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 har en kompis som er på jakt etter å få bilen lavere til minst mulig pris forsåvidt, andre ting som prioriteres.. noen som har nettsider, evt med priser for da sett til hele bilen eller da kun foran, gjerne senk til 60mm senk da. alle svar tas vel imot :) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny b Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 http://www.weitec.de/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemm-90 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hei, jeg har noen senke fjører jeg fikk med når jeg kjøpte bilen. Skal få desse for 500-1000 kr for hele settet :) Aner ikke hvor lav den blir, men, det er vertfall komplett senke sett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg