BilDilla Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Da har jeg også blitt en fornøyd Bmw eier. Ble en kjip 318i, men helt greit. Monterte anlegget mitt her om dagen, skrudde på spillern å hørte så vidt bassern. tenkte litt på å lage hull i hatthyllen for å få lyden ut. noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Gratuelerer med fin bil ! e36 ??? Ikke kutt hull i hattehyllen, det er ikke sprekt... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Da har jeg også blitt en fornøyd Bmw eier.Ble en kjip 318i, men helt greit. Monterte anlegget mitt her om dagen, skrudde på spillern å hørte så vidt bassern. tenkte litt på å lage hull i hatthyllen for å få lyden ut. noen erfaringer? Bmw bakseterygg/hattehylle er rå på å fjerne lyd.. beste løsningen er sabla mye forsterker og bass baki.. :) på en gammal E28 jeg hadde kutta vi to svære høl og satte i bassrør, men selv det blir ikke spesielt bra pga at bassen slår opp i bakruta.. da er det bedre å evt. fjerne noe av seterykken (metallet bak altså), funker spesielt bra hvis du har nedfellbare med midtarmlene. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilDilla Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 oki. sprekk i hatthylla? ¨Tenkte også på å lage hull i midtarmlenet... hva har dere? har et forholdsvis greit anlegg å ønsker ikke koste på mer i anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ikke ødelegg hatthylla da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hvis det er e30. kan du ihvertfall fjerne plata bak setene. hjelper endel det. på e36 aner jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilDilla Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 e36 ja. er lotto å kjøpe disse bilene om dagen men tror jeg fant et seriøst å ordentlig eksemplar. Hvordan går 318 forhold til is? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg