Nikdev Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei Kunne noen av dere hjulpet meg, skulle gjerne likt å sett hvordan bilen min blir med litt forandring. -Gull sentrum i felgene -Senk, gjerne slammed men vil også se bilen realistisk senka -fjern sotingen om mulig Noen andre som har noen andre ideer? 944 framskjermer klarer noen det? Her er bilen: Ett noe større bilde, men vanskeligere og modde på: http://img.photobucket.com/albums/v185/devnik/porsche/SV1003361.jpg All hjelp er fin hjelpm'm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 :thanksTakk cossi, gullsenter bryter kanskje litt med linjene på bilen, kanskje jeg bare beholder felgene som dem er. Men senk er en ting som må til. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Noen som har lyst til å lage bilen min hvit og med gullesenter, går å drømmer om hvit bil.... Her er ett nytt bilde: Større bilde kan sendes på mail Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 ingen drømmer om hvit bil!!!!!!! det er bortimot forbudt! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Jo drømmer om hvit bil, bare se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112453 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Håper dette er bra nok: Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Det der hadde blitt rått. Hvit bil med litt gullaktig senter på felgene er deilig. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Takk takk Men beholder nok denne bilen rød, syns den kler det. Men den ble cool i hvit å! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg