Gå til innhold

Arendal 22. april 2006

Ranger emnet

Yahn

Anbefalte innlegg

Ja ,var et helt alright treff dette.

Men har noen synspunkter.

Hvorfor sto det noe nærmest"vrakbiler"på utstillingsområdet? Hørte om folk med fine biler som ikke kom inn fordi det var fullt.

En av oss fikk riper langs ene baksskjermen,klarte å redde det med noen timer med rubbing og polering.

Arrangørene burde kunne tilby for utstillere som ikke vil ha folk sittende og subbende borover bilene,en form for innegjerding.

Dette er ikke for å kritisere arrangørene,men ting som jeg mener kan forbesdres til neste gang.

Pratet med masse hyggelige folk der borte,var veldig koselig og sosialt,så jeg oppfordrer arrangørene til å fortsette med lignende treff og kanskje tenke litt på innspillene jeg kommer med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor sto det noe nærmest"vrakbiler"på utstillingsområdet? Hørte om folk med fine biler som ikke kom inn fordi det var fullt.

Dette har vel noe å gjøre med at man ikke visste om det kom 5-20 eller 300 biler..

Så da slapp man inn de som kom først, og da er det ikke alltid så lett å fjerne de etterpå.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,var et helt alright treff dette.

Men har noen synspunkter.

Først av alt, takk for tilbakemelding. Det setter vi pris på:)

Du har rett. Her må vi bedre oss neste gang. Men jeg tar med at "vrakbilene" på utstillingsområdet har i hovedsak to årsaker:

1. Det var invitert til lydkonkuranse, og noen av disse "vrakene" hadde noen svært heftige anlegg. (Men tilhengeren med dekk var vår feil...)

2. Vi er enige i at det burde vært noen bytter blandt de som var inne på plassen og de uten for. Som Zetec skriver hadde vi ikke oversikten over hvor mange som kom. Vi håpet at så mange som 100-200 biler. Når så mange som 3-400 biler kom ser vi at vi burde "silet" litt bedre fra starten. Dette vil vi forsøke å gjøre bedre til neste treff. Forslaget til Azzido om mulighet for påmelding vil også bli vurdert...

En av oss fikk riper langs ene baksskjermen,klarte å redde det med noen timer med rubbing og polering.

Arrangørene burde kunne tilby for utstillere som ikke vil ha folk sittende og subbende borover bilene,en form for innegjerding.

Det var skikkelig kipt, og vi vil se på ulike tiltak for å unngå dette i fremtiden. Når så mange samles på en plass, blir det selvsagt noe bevegelse blant utstillere og publikum. Vi tar med oss tilbakemeldingen din, og spesielt forslaget ditt om å sette opp sperrebånd eller lignende foran de mest spesielle bilene for å holde publikum litt på avstand.

Dette er ikke for å kritisere arrangørene,men ting som jeg mener kan forbesdres til neste gang.

Pratet med masse hyggelige folk der borte,var veldig koselig og sosialt,så jeg oppfordrer arrangørene til å fortsette med lignende treff og kanskje tenke litt på innspillene jeg kommer med her.

Igjen, takk for tilbakemelding. Det er til stor nytte for oss. Jeg har tatt opp dette med resten av teamet. Vi er godt fornøyd med arrangementet (som var vårt første), men ser også at vi har mange områder som kan forbedres...

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider