Heff_88 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 viste ikke helt hvor jeg skulle spørre om dette,men prøver her.. lurer på om det er mulig og sandblåse en motorblokk hvis man tetter igjen alle steder hvor sanden ikke skal inn? og er det en spesiell sand man skal bruke? takker for svar. Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 :bok Hei. Jeg har glassblåst endel ting, blandt annet noen gamle støpejerns topper. De var helt demontert og det skulle slipes ventilseter på de etterpå men det var en litt av en jobb å få vekk all "sanda" i vannkanaler og andre plasser. Tror jeg ikke jeg hadde blåst en motor hvis den ikke skulle demonteres helt og rengjøres grundig etterpå. Det går også ann å få et motorfirma til å syrekoke motoren. Vet ikke åssen det er hvis du har aluminiumsblokk. Hvis du ringer Sarpsborg Motor eller et annet bra motorfirma kan de sikkert hjelpe deg med hva du bør gjøre og med jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg