Gå til innhold

LAKSEN: VW Golf Mk1 bruksbilen "Loppa" etter den gamle skolen.

Ranger emnet

laksen

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge siden jeg har lest denne tråden, men du verden så stilig den har blitt! Både du og jeg kan vise at en FET old-school golf ikke trenger å koste både skjorte og slips! Denne har blitt stilig, minner om min gamle einser, en 78`mexicobeige. Har heldigvis fått samla opp mist 2 sett med kromspeil/fangere og dørhåndtak så jeg har til begge, hehe.

Denne falt virkelig i smak, synd du skal selge den...:(

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har lest denne tråden, men du verden så stilig den har blitt! Både du og jeg kan vise at en FET old-school golf ikke trenger å koste både skjorte og slips! Denne har blitt stilig, minner om min gamle einser, en 78`mexicobeige. Har heldigvis fått samla opp mist 2 sett med kromspeil/fangere og dørhåndtak så jeg har til begge, hehe.

Denne falt virkelig i smak, synd du skal selge den...:(

Fargen i 78 var vel stengt talt dakota beige? :iconsm :hello:

Ja det er trist, men jeg håper at den nye eieren har bedre tid til å få den i litt bedre form. Jeg har ikke fritid lengre og jeg trenger en bil jeg bare skal pendle med. Skikkelig stusselig, men sant.

Nåde den som mekker rs-fanger på denne bilen :iconsm

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen i 78 var vel stengt talt dakota beige? :iconsm :hello:

Ja det er trist, men jeg håper at den nye eieren har bedre tid til å få den i litt bedre form. Jeg har ikke fritid lengre og jeg trenger en bil jeg bare skal pendle med. Skikkelig stusselig, men sant.

Nåde den som mekker rs-fanger på denne bilen :iconsm

Den skal nok ikke bli dårligere mens jeg har den.. :)

Har en del planer, så vi får se hvordan det ender opp..

RS-fanger kan du nok se langt etter på den her..hehe

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal nok ikke bli dårligere mens jeg har den.. :)

Har en del planer, så vi får se hvordan det ender opp..

RS-fanger kan du nok se langt etter på den her..hehe

En beroliged eier/eks eier :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2minutter og 30 sekunder siden golfen rullet bort fra mitt eie. Trist dag for en einserentusiast som meg. Men men. Tror Danna gjør Golfen verdig under oppussingen.

Da sier jeg takk for meg.

Kommer sterkere tilbake etter en kjapp Tysklandstur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider