Gå til innhold

MDF ringer!

Ranger emnet

RS2-GTi

Anbefalte innlegg

Er litt desperat her nå. Driver å støper i en kundebil nå, men får ikke begynt på subkassa før jeg får tak i noen distanseringer! Anders kunne lage til meg, men nå er dessverre han i Tyskland .. så hvor kan jeg dra for å få noe slikt gjort ? Hvilket utstyr trengs ?

Trenger dem ASAP! 12" btw...

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you MXpower! Koster en overhåndsfres heroin ? Eller kan jeg dra å kjøpe en til en ok penge ? Om ikke, hvilke bedrifter har en overhåndsfres vil dere tro ? Altså en plass hvor jeg kan dra å få kuttet dette til ?

DSC00010.jpg

Lager en overhåndsfres denne profilen, eller er dette to ringer som er skjært ut å limt i hop ? Vet ikke helt hvordan dette fungerer jeg ...

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU kan lime 2 smmen eller lage et spor. Ser ut som det bare er et spor på bildet. Men kommer jo an på hvor tykk plate etc du bruker.

En fres trenger ikke kosta mer enn 400kr. Men veit jo ikke om det er biltema eller no i den duren der du bor.

MVH TOm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you MXpower! Koster en overhåndsfres heroin ? Eller kan jeg dra å kjøpe en til en ok penge ? Om ikke, hvilke bedrifter har en overhåndsfres vil dere tro ? Altså en plass hvor jeg kan dra å få kuttet dette til ?

DSC00010.jpg

Lager en overhåndsfres denne profilen, eller er dette to ringer som er skjært ut å limt i hop ? Vet ikke helt hvordan dette fungerer jeg ...

det er en ring. frest forskjellige "høyder"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke noen kløpper på trearbeide... Så jeg ba en kompis av meg om litt hjelp.. Han er møbelsnekker og arbeider med mdf og fresing hele dagen. 9 ringer, heeeeeelt like og med skikkelig kant for nedsenking gjorde han unna på en liten kveld... (eller mindre..)

Altså; en møbelsnekker! Eller kanskje en trevarehandel.. Du får bruke gulesider.no og se hva du evt. har i området rundt som du kan ringe og sjekke opp med! ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider