505v6 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 tjaaa....dras mot tanken her jeg med. selv om jeg er evig Rockford fan...:P må innrømme at det er litt usikkert ang RF sine spillere ja...måtte i såfall bli noe ekte RF old school greier da...men lite greie på sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 tjaaa....dras mot tanken her jeg med. selv om jeg er evig Rockford fan...:P må innrømme at det er litt usikkert ang RF sine spillere ja...måtte i såfall bli noe ekte RF old school greier da...men lite greie på sånt... Om du bruker Alpine/pioneer spiller og resten RF så er det neppe noen RF sjefer som spytter på deg for å si det slik :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ...siden de spillerne ikke er 100% RF uansett!!! I C!! Takker for innspill!!!!:bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg