ThAMaZTeR Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Noen som har noen erfaringer med dette firmaet? Vikebil, fra Tresfjord. Driver og leter etter ny bil, og disse ser ut til å ha bygget en del heftig i løpet av årene. :pray Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ingen? :confused: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg er jo fra området, og ja, de har bygget MYE fett! Jeg ser jo bilene som står der inne, og de gjør en vannvittig fin jobb. Kjenner et par stykker som har kjøpt bil der, og har ikke hørt noe negativt iallefall. Veldig dyktige folk som arbeider der. Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 OK. Takk takk :) Da blir det nok en telefon dit i morgen ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Fornuftig :) 325`n eller 520n du er interessert i da? Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 520n ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jævlig fin bil! utrolig bra arbeid. Jeg og en kompis var ute å prøvekjørte den. For en bil sier jeg bare! :partyon Absolutt en bil å ta en nærmere kikk på.. Tilogmed lakkert innvendig i dører o.l :) Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 noen som har bilder av noen av bilene deres? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 andeby: Kort søk på google fant jeg denne linken her http://vikebil.no/v1/ Finner vel det meste der inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jeg kjøpte en bmw e36 325i coupe hos vikebil for 1 1/2år siden... bilen var strøken og alt... i samtale med de i telefon spurte jeg om alt mulig siden jeg bor ca 9 timer unna... ett viktig punkt for meg da var at motoren var frisk... ikke tikka eller noe... i det jeg kom opp så merka jeg fort at maskina var relativt sliten... men hadde reist såpass langt så jeg tok den... 2 mnd etterpå endte det med en reperasjon på 22.000,- ventilløftere, kammer, ventiler, topppakning osv blei da bytta... 7-8 mnd etterpå begynte rusta å komme pga dårlig grunnarbeid når de hadde lakkert... så skal du kjøpe bil sjekk den grundig... bilder av bilen jeg kjøpte da finner dere her, ett skikkelig smykke, men masse skjulte feil... http://gallery.azzido.no/92-Bmw-325i-Coupe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg