Gå til innhold

Vikebil

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

Jeg er jo fra området, og ja, de har bygget MYE fett! Jeg ser jo bilene som står der inne, og de gjør en vannvittig fin jobb. Kjenner et par stykker som har kjøpt bil der, og har ikke hørt noe negativt iallefall. Veldig dyktige folk som arbeider der.

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig fin bil! utrolig bra arbeid. Jeg og en kompis var ute å prøvekjørte den. For en bil sier jeg bare! :partyon

Absolutt en bil å ta en nærmere kikk på.. Tilogmed lakkert innvendig i dører o.l :)

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en bmw e36 325i coupe hos vikebil for 1 1/2år siden...

bilen var strøken og alt... i samtale med de i telefon spurte jeg om alt mulig siden jeg bor ca 9 timer unna... ett viktig punkt for meg da var at motoren var frisk... ikke tikka eller noe... i det jeg kom opp så merka jeg fort at maskina var relativt sliten...

men hadde reist såpass langt så jeg tok den... 2 mnd etterpå endte det med en reperasjon på 22.000,- ventilløftere, kammer, ventiler, topppakning osv blei da bytta...

7-8 mnd etterpå begynte rusta å komme pga dårlig grunnarbeid når de hadde lakkert... så skal du kjøpe bil sjekk den grundig...

bilder av bilen jeg kjøpte da finner dere her, ett skikkelig smykke, men masse skjulte feil...

http://gallery.azzido.no/92-Bmw-325i-Coupe

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider