Gjest Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Heisann. Jeg har ikke råd til noen ekstremt dyre og nye phono-kabler, men jeg har no jalla greier nå som støyer så jeg holder på å bli gal! Hehe.. Derfor lurer jeg på om noen har f.eks dobbelt-skjermede kabler til overs? Standard lengde, 5 meter. Trenger 2 stykk, 3 stykk er ikke dumt! ;) Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 sjekk ut EVUS RCS50 på http://www.morel.no :) billige og BRA Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Takk for forslaget! :) Var jo veldig god pris på disse! :) Men håper fortsatt på noen tilbud på brukte kabler! Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg har 3 slike kabler og de er "gromme" til prisen å være :) ett godt kjøp. Lykke til da iallefall :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg trenger og nye phono-kabler og de der så jo digg ut! Trenger også Y-ledd, hva er forskjel på EVUS RC 15 Y og EVUS RC 5 Y? Prisen ser ut til å vær den samme... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 kan være lengden ? usikker... kan sjekke det og gi svar :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg