Mondeo_85 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 noen som gidder å hjelpe meg litt?? lurte litt på om eg kansje skulle omlakkere bilen og prøve med noen andre felger... legger inn eit bilde med bilen,ein bil med fargen og felgene eg vurderer... Det er fargen som er på jettaen som skla på golfen.. håper på svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 http://img398.imageshack.us/my.php?image=moddavmeg3we.jpg noe sånt?? Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Takker og bukker m4tzor.. Den ble jo sjæfs... Gleder meg til sommeren no vist det blir eventuelt lakkering...happyhappy :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg