Acidica Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hehe, joa du sier noe der. Kunne jo blitt interessant med en 15" T1... 2 stk blir vel litt plass krevende tenker jeg, jeg ser RF anbefaler 63,7 L kasse pr 12" T1 og 92L pr 15" T1, i portet kasse vel og merke. Det er SYKT mye kasse det... Men tror du det er mulig å få inn 2 stk 12" T1 i en 90 L portet kasse, eller blir det lite? Ja vi liker Indoaudio! Mye snacks der! :D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ikke umulig at det går, har ikke sjekket, men.. Ikke se bort i fra det :) 2 x 12" vil gi mer trøkk enn en 15" også, men vil jo koste en del mer og. Både i frakt og for selve høyttalerne. Tollvesenet :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg ser at på bilstereo.no så anbefaler de 38,6L pr. 12" T1 element i portet kasse, det var da litt mindre en hva RF anbefaler! Når det kommer til frakt så var det faktisk ikke så verst, jeg sjekka opp prisen i frakt på: 2 stk RF p3, monoblokk, frontsett, 4 kanaler, kondensator, kabel-kit for 2 amper og RCA kabler. Hele gildet kom på $239.00 ifrakt + $3.00 i forsikring. Noe som igrunn var akseptabelt synns jeg. Og det at de "jukser" litt med prislappen er jo enda bedre når det kommer til fortolling.... :D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ja, det er utrolig hvor langt Ingrid Espelids kunnskaper rekker :) Ikke verst det der, da. Du kjøper 1/0AWG-kitet fra Stinger da, ikke sant? $60 liksom, det er jo saklig pris. Her koster det vel 3 laken eller noe... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Selfølgelig! :D Men bare en liten ting jeg stusset på. Hvordan blir det med en 1/0 awg kabel som skal kobles til en forsterker som tar 2 eller 4 awg? Må jeg til med en overgang eller noe? Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Klipp av noen ledere, bare ;) Adaptere/overganger taper du bare på, for de er harde (og gir dårlig kontakt sammenliknet med en bunch små ledere under en set-skrue). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Vil jeg tape på å bruke en fordelings blokk som "tar inn" 1/0 awg og splittes til 2 stk 2awg utganger? Med tanke på 2 forsterkere.. Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 jeg har selv RF P2 12", dem er meget bra for å si det sånn, har bestilt meg RF P3 12" nå, regner med at jeg har dem i løpet av uka. kan godt gi deg tilbake melding på hvordan dem er. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Det hadde jeg satt pris på! ;) Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har selv RF Power T1 12" i børsa mi. Meget gode de. Selv laget jeg lukka kasse til dem. Har en rimelig sterk forsterker til dem da, men de vil nok ha enda mer.. http://home.no.net/spurv/bilstereo.htm EDIT:RF er meget tungdrevene :(. Ellers er de bra. Skulle egentlig ha Cadence Wild Beast, men seff, fikk ikke tak i de i den butikken. (til prisen jeg ville ha dem til :)). Cadence er helt villt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ahh, det der så fett ut Spurv! :) Hvilken forsterker ville du hatt til dem siden du sier at de ville nok hatt mer? Jeg har sett på en forsterker som kjører 1200 w rms @ 1ohm. Hifonics forsterker.... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg